اوت لت پاتایا، خریدی ارزان

به گزارش مجله نایس پاتوق، شهر پاتایا یکی از مقاصد محبوب ایرانی ها برای سفر است. این شهرعلاوه بر داشتن جاذبه های گردشگری بسیار،به دلیل فروشگاه ها و مراکز خریدش بسیار معروف است. اغلب مسافران دست خالی از این سفر بازنمی گردند. بهتر است برای خرید سوغاتی از این شهر جذاب حتما سری به مرکز اوت لت آن بزنید. در این سری از مطالب اوت لت به معرفی مرکز اوت لت پاتایا خواهیم پرداخت.

اوت لت پاتایا، خریدی ارزان

از سفر با تور پاتایا لذت ببرید.

بدون شک خرید برند های گران قیمت برای همه مسافرانی که با بودجه ای معین مکانی را انتخاب می نمایند، مقرون به صرفه نیست. اوت لت استورها گزینه های قابل توجهی هستند که می توانید در آن ها خریدهای خوب و مقرون به صرفه ای انجام دهید.

پیش تر شما را در مطلبی جداگانه با مفهوم اوت لت آشنا کردیم. مزیت اوت لت استورها در این است که می توان اغلب مجموعه هایی از برندهای مختلف را که در حال حاضر کمی قدیمی شده اند و به اصطلاح مد روز محسوب نمی شوند، با قیمت هایی وسوسه انگیز و استثنایی خریداری کرد

امروزه اوت لت استورها به بخش جدایی ناپذیر از فرهنگ خرید مردم تبدیل شده اند. بعضی از اشخاص تنها برای سرگرمی از این مراکز دیدن و خرید می نمایند، کما این که بسیاری از افراد به دلیل نداشتن توان اقتصادی زیاد، برای خرید ، تنها این مراکز را انتخاب می نمایند. در هر صورت نمی توان از رشد روز افزون و اثر زیاد اوت لت استورها بر اقتصاد جهانی چشم پوشی کرد.

پاتایا که سالانه گردشگران بسیاری را به خود جذب می نماید، مسلما دارای بازارهایی برای تامین نیازهای مسافرانی است که از گوشه کنار جهان به این شهر سفر می نمایند. همانطور که گفته شد اوت لت های هر شهر گزینه مناسبی برای خرید هستند. مجتمع خرید اوت لت پاتایا به دو بخش اوت لت مال و بازار مد پریمیوم تقسیم می گردد.

اوت لت مال

یکی از محبوب ترین و پرطرفدار ترین مراکز خرید پاتایا، اوت لت مال است. این مرکز دارای نمایندگی هایی از برندهای معروف مانند نایک، آدیداس، لاگوست، اسپریت و بوسینی است، که اغلب این اجناس را می توانید به قیمت کارخانه وگاه تا 70٪ تخفیف تهیه کنید.

در این بازار، علاوه بر فروشگاه هایی با برندهای بین المللی شاهد مغازه هایی با اجناس بدون لیبل، برند های معتبر تایلندی و سوغاتی های دست ساز این کشور خواهید بود. این مجموعه شامل پارکینگ با گنجایش 1000 اتومبیل، رستوران و سرگرمی های مختلف است.

مجموعه ی اوت لت مال پاتایا نسبت به بازار های محلی این شهر خلوت تر است. بنابراین در محیطی آرام تر و به دور از شلوغی بازار های محلی، می توانید به خرید کردن بپردازید. این مرکز در خیابان ساخومویت و نبش خیابان تپراسیت واقع شده است.

بازار مد پریموم

به دلیل آن که تمام اجناس مغازه های این بازار شامل تخفیف نمی شوند، عده ای آن را جز ء اوت لت ها نمی دانند. اما بیشتر اجناس این بازار شامل تخفیف های 50٪ است. در این بازار که در فضای باز این مجموعه برگزار می گردد، انوع برند های بین المللی شناخته شده با تخفیف های خارق العاده به فروش می رسد.

تجهیزات معروف گلف تایگر وود در یک بازار اوت لت در انتهای همین بازار پریمیوم قرار گرفته است. نمایندگی برند معروف تیلور را نیز در این بازار خواهید دید.

شاید اوت لت مال پاتایا شگفتی بازار های بزرگی چون سنترال فستیوال را نداشته باشد، اما مطمئنا خرید خوب و بسیار به صرفه ای را در این مجموعه خواهید داشت.

منبع: کجارو / letsgopattaya.com
انتشار: 15 آبان 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 455

به "اوت لت پاتایا، خریدی ارزان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اوت لت پاتایا، خریدی ارزان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید