بیش از هزار پرواز در فرودگاه های پکن لغو شد

به گزارش مجله نایس پاتوق، به گزارش خبرنگاران به نقل از یورونیوز، موج دوم شیوع کرونا در چین که این بار پایتخت این کشور را هدف قرار داده است، موجب لغو بیش از هزار پرواز داخلی و خارجی در فرودگاه های پکن شد.

بیش از هزار پرواز در فرودگاه های پکن لغو شد

بر اساس اعلام این رسانه، 2 فرودگاه مهم پایتخت چین امروز چهارشنبه از لغو بیش از هزار پرواز خبردادند و علت آن را اوج گیری شیوع بیماری همه گیر کووید-19 در پکن اعلام نموده اند.

دو نشریه مردم و چاینا دیلی با انتشار گزارش هایی در این خصوص اعلام کردند که در مجموع هزار و 225 پرواز ورودی و خروجی از 2 فرودگاه پکن به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شده اند. به نوشته این نشریات، پروازهای لغو شده تقریبا 70 درصد پروازهای پیش بینی شده برای روز چهارشنبه را تشکیل می دادند.

این در حالیست که پکن دیروز سه شنبه از بیست و یک میلیون شهروند ساکن در پایتخت خواسته بود تا ضمن حفظ تدابیر پیشگیرانه معمول در دوران شیوع کرونا از انجام سفرهای غیرضروری به خارج از شهر خودداری نمایند.

مسئولان شهری در پایتخت چین همچنین برای جلوگیری از شیوع مجدد بیماری همه گیر کووید19 باردیگر مدارس و مراکز آموزشی را تعطیل نموده اند.

دیگر شهرها و استان های چین نیز برای جلوگیری از انتشار بیشتر ویروس مسافرانی ورودی از پایتخت را به مدت 14 روز در قرنطینه قرار می دهند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 1057

به "بیش از هزار پرواز در فرودگاه های پکن لغو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از هزار پرواز در فرودگاه های پکن لغو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید