بهره برداری از 7 طرح اشتغالزایی بهزیستی در زنجان

به گزارش مجله نایس پاتوق، مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: از 7 طرح اشتغالزایی با بیش از 3 میلیارد تومان اعتبار بهره برداری شد.

بهره برداری از 7 طرح اشتغالزایی بهزیستی در زنجان

خبرنگاران زنجان - محمدی گفت: این مشاغل با 3 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار به عنوان تسهیلات اشتغالزایی برای 14 نفر ازمددجویان پرداخت شده است.

او با بیان اینکه این طرح های اشتغال در زمینه های چرم دوزی، تأسیس پست بانک، مغازه داری (ایزوگام) فروش لوازم منزل، کیک پزی، لباس فروشی و لحاف دوزی است، گفت: سازمان بهزیستی، بحث توانمند سازی جامعه هدف واجد شرایط را به ویژه در امر تسهیل گری اشتغال با همکاری دستگاه های متولی امر، بر عهده دارد.

محمدی می گوید: پارسال برای 672 نفراز افراد تحت پوشش استان اشتغالزایی اجرا شده است که از این تعداد 112نفر به وسیله منابع، CBR گروه های همیار، مراکز غیردولتی، پرداخت مشوق های بیمه ای، تسهیلات بلاعوض به اشتغال رسیده اند.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: از ابتدای سال جاری تا به امروز نیز بیش از 500 نفر از افراد تحت پوشش صاحب شغل شده اند و بیش از 17 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به منظور ایجاد اشتغال پایدار به وسیله بانک های عامل به جامعه هدف پرداخت شده است.

محمدی می گوید: در راستای دستیابی مددجویان به استقلال مالی و تسهیل در ایجاد اشتغال پایدار، بهره مندی از وام خود اشتغالی است که این تسهیلات صرفاً به مددجویان نیازمند بیکار جویای کار واقع در رده سنی اشتغال 18 تا 50 سال به شرط عدم از کارافتادگی و محدودیت ذهنی و اعصاب روان شدید با ارائه مدرک فنی حرفه ای و جواز کسب قابل پرداخت است.

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 28 فروردین 1401 بروزرسانی: 28 فروردین 1401 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 1981

به "بهره برداری از 7 طرح اشتغالزایی بهزیستی در زنجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری از 7 طرح اشتغالزایی بهزیستی در زنجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید