بهترین اپلیکیشن های ویرایش فیلم برای اندروید

به گزارش مجله نایس پاتوق، در بین اپلیکیشن های ویرایش فیلم اندروید، کدام یک حرف بیشتری برای گفتن دارند؟ این سؤالی است که معمولاً برای افرادی که علاقه زیادی به تدوین و ویرایش فیلم دارند و می خواهند این کار را با گجت اندرویدی خود انجام دهند، ایجاد می گردد. اگرچه در iOS اپلیکیشن iMovie وجود دارد که علی رغم داشتن امکانات زیاد و فقدان تبلیغات، کاملاً رایگان است، اما در اندروید یک اپلیکیشن رایگان همه فن حریف برای ویرایش فیلم دیده نمی گردد.

بهترین اپلیکیشن های ویرایش فیلم برای اندروید

خوشبختانه، این به معنای عدم وجود اپلیکیشن های توانا در این زمینه نیست. در بین میلیون ها اپلیکیشن اندروید، تعداد زیادی اپلیکیشن مناسب برای ویرایش فیلم وجود دارد ولی طبق آنالیز های صورت گرفته، تعداد اندکی اپلیکیشن کاملاً رایگان مجهز به امکانات مناسب وجود دارد و برای کارهای حرفه ای باید به استفاده از اپلیکیشن های پولی روی بیاورید. البته بیشتر این اپلیکیشن های پولی، نسخه رایگان هم دارند که البته این نسخه رایگان دارای تبلیغات زیادی هستند و علاوه بر گذاشتن واترمارک بر ویدیو، امکانات محدودتری نسبت به نسخه پولی ارائه می دهند. در نهایت باید خاطرنشان کنیم که در این مطلب فقط به تعداد محدودی از این اپلیکیشن ها نگاه می اندازیم و مطمئناً می توان به تعداد بسیار بیشتری از آن ها اشاره نمود.

Crop & Trim Video

قیمت: رایگان، بدون واترمارک

در بین اپلیکیشن های این فهرست، این تنها اپلیکیشن رایگانی است که واترمارک بر روی ویدیو نمی اندازد. اگر به دنبال امکانات ابتدایی مانند برش هستید، می توانید بر روی توانایی های آن حساب کنید اما اگر خواهان امکانات پیشرفته تر مانند بهره گیری از لایه ها و انداختن فایل های صوتی بر ویدیو هستید، این اپلیکیشن ویرایش فیلم مناسب شما نیست.

Kinemaster

محدودیت های نسخه رایگان: واترمارک، تبلیغات و محدودیت در ابزار حرفه ای

قیمت نسخه پولی: ماهانه 4 دلار یا سالانه 30 دلار

اگر به دنبال اپلیکیشن ویرایش فیلم حرفه ای هستید که هم از ابزارهای حرفه ای مانند پشتیبانی از لایه های مختلف بهره ببرد و هم استفاده از آن راحت باشد، استفاده از این اپلیکیشن را توصیه می کنیم. طبق آنالیز های صورت گرفته، Kinemaster در بین انواع و اقسام اپلیکیشن های مشابه، رابط کاربری جذاب تری دارد و خیلی سریع می توان بخش های مختلف آن را یاد گرفت و از امکانات گسترده اش استفاده کرد. اگر اهل استفاده از نرم افزارهای حرفه ای مانند Premiere Pro هستید و می خواهید از نسخه موبایل چنین برنامه ای بهره ببرید، می توانید روی امکانات Kinemaster حساب کنید.

InShot

محدودیت های نسخه رایگان: خروجی حداکثر با کیفیت 1080p Full HD، تبلیغات و دیگر محدودیت ها

قیمت نسخه پولی: 4 دلار برای حذف تبلیغات

InShot یک اپلیکیشن ویرایش فیلم قابل توجه است که از رابط کاربری ساده ای بهره می برد و وظیفه خود را به خوبی انجام می دهد. در مقایسه با دیگر نسخه های رایگان اپلیکیشن ها، این مورد سرعت بهتری دارد و تبلیغات آن مخل تجربه کاربری نیست. این اپلیکیشن ویرایش فیلم از پس انجام چه کارهایی برمی آید؟ از بین قابلیت های آن می توانیم به مواردی مانند برش، افزودن موسیقی، استیکر، متن و کنترل سرعت ویدیو اشاره کنیم. روی هم رفته این اپلیکیشن، موارد مقدماتی مربوط به ویرایش فیلم را به خوبی پوشش می دهد.

VivaVideo

محدودیت های نسخه رایگان: واترمارک، محدودیت زمانی 5 دقیقه ای، خروجی حداکثر با کیفیت 480p، تبلیغات و دیگر محدودیت ها

قیمت نسخه پولی: سالانه 15 دلار یا ماهانه 4.5 دلار

یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های ویرایش فیلم همین VivaVideo است که رابط کاربری شلوغی دارد و در ابتدا پاپ آپ هایی برای معرفی ابزارهای مختلف را نمایش می دهد. به طور کلی این اپلیکیشن از ابزارهای ساده مربوط به این ویرایش ویدیو بهره می برد و هرچند از لایه های مختلف پشتیبانی نمی نماید، اما همین تایم لاین ساده هم واجد امکانات قابل توجهی است. روی هم رفته برای ویرایش های ساده، این اپلیکیشن شما را ناامید نخواهد کرد.

Power Director

محدودیت های نسخه رایگان: واترمارک، تبلیغات زیاد، خروجی بعد از مشاهده تبلیغات و دیگر محدودیت ها

قیمت نسخه پولی: 6 دلار برای اشتراک یک ماهه، ماهانه 4 دلار برای اشتراک سه ماهه و دیگر طرح ها

Power Director کاربرانی را هدف گرفته که در زمینه ویرایش فیلم جدی تر هستند. رابط کاربری تاریک آن فاقد تبلیغات است و کاربران به راحتی می توانند فایل های خود را به وسیله گوگل درایو روانه این اپلیکیشن نمایند. در محیط این اپلیکیشن به 3 لایه دسترسی دارید و محیط تایم لاین آن هم ساده و جذاب است و به راحتی می توانید آن را کنترل کنید. علاوه بر این، Power Director از جمله معدود اپلیکیشن هایی است که از تکنیک های پیشرفته ای مانند پرده سبز پشتیبانی می نماید.

Filmora Go

محدودیت ها: پرداخت 3 دلار برای حذف واترمارک

این هم یکی دیگر از اپلیکیشن هایی است که اصلی ترین احتیاجهای کاربران را پوشش می دهد و از قابلیت هایی مانند برش یا کراپ کردن بهره می برد. از دیگر امکانات آن هم می توانیم به امکان افزودن موسیقی، ضبط صدا و افکت های ساده و افزودن زیرنویس اشاره کنیم. اگرچه این اپلیکیشن از چند لایه مختلف پشتیبانی نمی نماید، اما می توانید بسیاری از این کارهای مربوط به تایم لاین های چند لایه را در محیط ساده آن انجام دهید. نسخه رایگان آن، ویدیوهای خروجی را همراه با واترمارک ذخیره می نماید و برای حذف آن باید 3 دلار بپردازید.

Action Director

محدودیت ها: پرداخت ماهانه 5 دلار برای خروجی های رزولوشن بالا (4K و 1080p)

Action Director سابقه زیادی دارد و اگرچه تایم لاین آن چند لایه نیست، ولی از قابلیت های ابتدایی مانند برش، کنترل سرعت کلیپ های معکوس کردن، افزودن استیکر، متون و صدا پشتیبانی می نماید. اما متأسفانه، در مقایسه با دیگر اپلیکیشن های مشابه، رابط کاربری آن چندان جذاب و مدرن نیست و به همین خاطر در نگاه اول نمی تواند توجه کاربران را جلب کند.

Adobe Premiere Clip

محدودیت ها: احتیاج به پرداخت مبلغ قابل توجه برای بهره گیری از مجموعه اپلیکیشن های ادوبی

Adobe Premiere Clip یک اپلیکیشن عالی برای افرادی است که برای ویرایش فیلم به دنبال امکانات ابتدایی هستند. علاوه بر این نباید رابط کاربری ساده و مدرن آن از قلم بیندازیم. اما مهم ترین نکته ضعف این اپلیکیشن، مبلغ بالای اشتراک برای Adobe suite است.

VideoShow Video Editor

محدودیت های نسخه رایگان: واترمارک، خروجی حداکثر با کیفیت 720p، تبلیغات و دیگر محدودیت ها

قیمت نسخه پولی: پرداخت سالانه 20 دلار

VideoShow هم یکی دیگر از محبوب ترین اپلیکیشن های ویرایش فیلم محسوب می گردد و رابط کاربری آن تا حد زیادی مشابه VivaVideo است ولی از لحاظ تجربه کاربری، در مقایسه با آن اپلیکیشن حرف کمتری برای گفتن دارد. رابط کاربری VideoShow بسیار شلوغ است و این اپلیکیشن کوشش می نماید انواع و اقسام افکت ها را به فروش برساند. بعد از اتمام مهلت آزمایشی هم استفاده از این اپلیکیشن تقریباً غیرممکن می گردد زیرا انواع و اقسام آگهی ها برای ترغیب کاربر به خرید نسخه پولی نمایش داده می گردد.

معرفی بهترین نرم افزارهای ویرایش و تدوین فیلم

منبع: Phone Arena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 خرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 151

به "بهترین اپلیکیشن های ویرایش فیلم برای اندروید" امتیاز دهید

1 کاربر به "بهترین اپلیکیشن های ویرایش فیلم برای اندروید" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین اپلیکیشن های ویرایش فیلم برای اندروید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید