10 برنامه اندروید عجیب

به گزارش مجله نایس پاتوق، استفاده گسترده از گوشی های هوشمند و برنامه های پرکابرد در دنیای امروز، امکان ایجاد خلاقیت و تفریح با برنامه های اندرویدی عجیب را فراهم نموده است.

10 برنامه اندروید عجیب

چند برنامه اندروید عجیب با قابلیت هایی که صرفأ برای سرگرمی فراوری شده اند، شما را با فناوری هایی آشنا می نمایند که پیش از با آن آشنایی نداشته اید. درست است که ارائه تعریفی واحد درباره عجیب ترین برنامه اندرویدی کار دشواری است اما با ما در خبرنگارانمگ همراه باشید تا با بعضی از برنامه هایی که کاربردهایی نامتعارف دارند آشنا شوید.

برنامه اندروید واکی Wakie

این برنامه به شما یاری می نماید تا راحت تر از خواب بیدار شوید. اگر از جمله افرادی هستید که بیدار شدن از خواب برای شما متحمل زحمت زیادی است این برنامه برای شما مناسب خواهد بود. کافی است به سادگی آلارم گوشی خود را همان طور که همواره تنظیم می کنید، روی ساعت مورد نظر خود قرار دهید. در زمان مقرر فردی ناشناس با شما تماس می گیرد و شما را از خواب بیدار می نماید.

اگر هیچکس در دسترس نباشد، یک ربات با شما تماس می گیرد و برای شما با لحنی محبت آمیز روز خوشی را آرزو می نماید. شما بعلاوه می توانید جز کسانی باشید که دیگران را از خواب بیدار می نماید. با استفاده از این برنامه می توانید به موقع از خواب بیدار شوید و دوست های تازه پیدا کنید.

برنامه اندروید کار ماتی Carr Matey

این برنامه با تمی از دزدان دریایی به شما یاری می نماید که جای پارک ماشین خود را به خاطر بسپارید. این برنامه تایمری هم دارد که با استفاده از آن می توانید متوجه شوید که چه زمانی تایم مجاز استفاده شما از پارکینگ به سرانجام رسیده است. این برنامه طوری طراحی شده که پیدا کردن ماشین خود را با یافتن گنجی گمشده در زیر دریا اشتباه بگیرید.

برنامه اندروید بهانه جعلی Fake-An-Excuse

این برنامه اندروید در زمان هایی به کار شما می آید که سعی دارید از شر یک تماس تلفنی که برای شما طولانی یا آزاردهنده است با یک بهانه مناسب خلاص شوید. این برنامه برای مخاطب شما صداهایی جعلی پخش می نماید که بهانه ای مناسب برای قطع کردن تماس به شما می دهد. بعضی از بهانه های که در این برنامه اندروید از آن ها استفاده شده است عبارتند از: صدایی شبیه به از بین رفتن آنتن گوشی، صدای در زدن، صدای گریه کودک یا شرشری ناشی از شکستگی لوله آب و حتی انبوهی از زنبورهایی که بر شما حمله ور شده اند.

برنامه اندروید صفحه نمایش شکسته Crack My Screen

این اپلیکیشن عجیب یک صفحه نمایش شکسته برای گوشی شما خلق می نماید که حتی می توانید صدای شکستن آن را نیز بشنوید. این برنامه به شما اجازه می دهد تا با یک ضربه روی صفحه نمایش گوشی یک شکستگی و ترک خوردگی مصنوعی روی آن ببینید. این برنامه صرفأ جهت شوخی و سرگرمی طراحی شده است و هیچ کاربرد ویژه دیگری ندارد.

برنامه اندروید پارازیت گفتار Speech Jammer

این برنامه ویدیوهای خنده دار زیادی در یوتیوب خلق نموده است. اساس برنامه این است که شما هدفونی به گوش خود می گذارید و با یک میکروفون آغاز به خواندن روایتی داستانی یا متنی جدی می کنید. این برنامه صدای شما را تکه تکه و با تأخیری چند ثانیه ای به گوش شما بازمی گرداند و شما اگر هم بخواهید نمی توانید ادامه متن را درست بخوانید. این یک برنامه واقعا سرگرم نماینده برای استفاده با دوستان است و مطمئناً شما را می خنداند.

برنامه اندروید وقت دستشویی رفتن RunPee

آیا تا به حال برای دستوشیی رفتن در حین تماشای یک فیلم تردید داشته اید چون نمی خواسته اید بخش مهمی از آن را از دست بدهید؟ این برنامه اندروید به شما می گوید برترین زمان دستشویی رفتن در طول فیلم چه زمانی است که شما هیچ قسمت مهمی از فیلم را از دست نخواهید داد. بعلاوه به شما می گوید که آیا فیلم پس از تیتراژ سرانجامی ادامه خواهد داشت یا نه.

برنامه اندروید تماس و پیغامک جعلی Fake Call

این برنامه به کاربران امکان می دهد تماس های دریافتی و پیغام های متنی را شبیه سازی نمایند، مکالمات جعلی ایجاد نمایند و به یاری آن ها از موقعیت های ناراحت نماینده با دلیلی موجه فرار نمایند.

برنامه اندروید مرغ را نگه دار! Hold a Chicken

در این برنامه کاربران باید گوشی خود را طوری نگه دارند که انگار یک مرغ زنده در دست دارند. این برنامه از شتاب سنج دستگاه برای تشخیص حرکت استفاده می نماید و بر اساس اندازه حفظ موقعیت به وسیله کاربر، بازخورد ارائه می نماید.

برنامه اندروید فوت کردن NoseBlow

این برنامه یک شبیه ساز مجازی فوت کردن است که به کاربران این امکان را می دهد تا با فشار دادن یک کلید روی صفحه نمایش و فراوری صداهای واقعی شبیه فوت با استفاده از گوشی خود شمع تولد خود را خاموش نمایند. این برنامه از اسپیکر گوشی برای لرزاندن و دمیدن هوا یاری می گیرد و هرچند که فوتی واقعی فراوری نمی نماید اما شاید بتوان با یاری آن شمعی کوچک را خاموش کرد.

برنامه اندروید تغییر چهره زامبی ZombieBooth

این برنامه از فناوری تشخیص چهره برای تبدیل چهره شما به یک زامبی استفاده می نماید. می توانید با یاری همین اپلیکیشن جالب از خود عکس بگیرید یا از عکس های گالری گوشی خود بهره ببرید و ببینید اگر زامبی بودید چه ظاهری پیدا می کردید. این برنامه جلوه های ترسناک زامبی، از جمله چروک پوست، چشم های خونی و موارد عجیب دیگری به چهره شما اضافه می نماید.

برنامه اندروید Hold the Button

آیا در پی تمرین تمرکز هستید؟ با یاری این برنامه اندرویدی عجیب شما می توانید تمرکز خود را به چالش بکشید. فقط کافی است دکمه ای مجازی را نگه دارید تا جلوی پرتاب اشیا یا حرکت مداوم کاراکترهایی که در این اپلیکیشن عجیب برنامه ریزی شده اند، بگیرید. شاید انگیزه هایی مجازی بتوانند به شما یاری نمایند که برای تمرین تمرکز به دلایلی سرگرم نماینده روی بیاورید.

نتیجه گیری

بیشتر موارد فهرست عجیب ترین برنامه اندروید هیچ کارکردی جز سرگرمی و سرگرمی ندارند. اما همین کاربرد نیز در دنیا امروز که سرگرمی هواداران بی شماری دارد، کاربرد کمی نیست. شاید بهتر باشد هر از چند گاهی با استفاده از این برنامه های عجیب، لبخندی به لب خود و خانواده و دوستان تان بنشانید.

پیشنهاد مطالعه: مدیریت زمان به یاری اصل پارتو را بخوانید.منبع: پیام دلتا
انتشار: 25 تیر 1402 بروزرسانی: 25 تیر 1402 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 2237

به "10 برنامه اندروید عجیب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 برنامه اندروید عجیب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید