برنامه ریزی منسجم و فعالیت جهادی، عامل تحقق سفر ایمن و مسئولانه در نوروز 1401 بود

به گزارش مجله نایس پاتوق، خبرگزاری خبرنگاران-نشست آنالیز عملکرد ستاد اجرایی خدمات سفر استان و تجلیل از خادمان سفرهای نوروزی 1401 با حضور استاندار آذربایجان شرقی و اعضای این ستاد برگزار گردید.

برنامه ریزی منسجم و فعالیت جهادی، عامل تحقق سفر ایمن و مسئولانه در نوروز 1401 بود

به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛استاندار آذربایجان شرقی و رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر استان در این نشست فعالیت جهادی ستاد اجرایی خدمات سفر استان را عامل اصلی تحقق سفری ایمن و مسئولانه در نوروز 1401 مطرح کرد.

عابدین خرّم گفت: با برنامه ریزی منسجم و فعالیت جهادی اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر استان، طی نوروز 1401 شاهد ارتقای کیفیت خدمات به گردشگران بودیم.

وی با بیان اینکه ایمنی سفر و سفری مسئولانه، شعار و هدف اصلی ستاد اجرای خدمات سفر نوروز سال جاری بود که محقق شد، ادامه داد: با حضور حداکثری اعضای ستاد طی نوروز 1401 و بعلاوه همکاری چشمگیر گردشگران با فعالان حوزه گردشگران، شاهد انجام سفرهای ایمن در سرتاسر استان بودیم، به طوریکه علی رغم افزایش 29 درصدی تردد جاده ای، با مدیریت صحیح و پایش مستمر 70 نقطه حادثه خیز محورهای مواصلاتی، شاهد کاهش 47 درصدی تلفات جاده ای و 8 درصدی جرحی بودیم.

خرّم با بیان اینکه فعالیت جهادی ستاد اجرایی خدمات سفر استان از تعطیلات عید سعید فطر به طور مجدد شروع خواهد شد، گفت: با توجه به تحقق این موفقیت در نوروز 1401، با برنامه ای منسجم و هدف دار، به استقبال گردشگران در ایام بعد از ماه مبارک رمضان خواهیم رفت و بهاری ماندگار را برای گردشگران فراهم خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 16 تیر 1401 بروزرسانی: 16 تیر 1401 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 2052

به "برنامه ریزی منسجم و فعالیت جهادی، عامل تحقق سفر ایمن و مسئولانه در نوروز 1401 بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه ریزی منسجم و فعالیت جهادی، عامل تحقق سفر ایمن و مسئولانه در نوروز 1401 بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید