خطیبی: یک دلی تیم تراکتور در هیچ تیمی از ایران نیست، امیدوارم جشن صعود بگیریم

به گزارش مجله نایس پاتوق، سرمربی تیم فوتبال تراکتور درباره پیروزی تیمش برابر تیم الشارجه امارات توضیحاتی را بیان نمود.

خطیبی: یک دلی تیم تراکتور در هیچ تیمی از ایران نیست، امیدوارم جشن صعود بگیریم

جهت دریافت مشاوره خدمات تراکت تبلیغاتی دندانپزشکی از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش ، رسول خطیبی، سرمربی تیم فوتبال تراکتور درباره پیروزی تیمش برابر الشارجه امارات در نشست خبری اظهار کرد: این پیروزی را به تمام طرفداران واقعی تراکتور تبریک می گویم. هر 2 تیم بازی خوب، تاکتیکی و پرکوششی را ارائه کردند. تیم الشارجه با تمام وجود و نفرات بازی کرد.

سرمربی تراکتور اظهار کرد: افتخار می کنم در تیم تراکتور هستم؛ چون یک دلی، صفا و صمیمیتی که در تیم به وجود آمده به جرات می گویم در هیچ تیمی از ایران نیست. تنها کاری که می توانم انجام دهم، تشکر از بازیکنان است. به افتخار این بازیکنان با غیرت و با شرف تراکتور تبریز بلند می شوم و دست می زنم.

او اضافه کرد: خدا را شکر می کنم با این تیم اماراتی بازی کردیم و پیروز شدیم. بازیکنان واقعا سنگ تمام گذاشتند. سعی کردیم در شرایط بازی زودتر به گل برسیم و به بازیکنان این مسئله را گفته بودیم. ارتباط خط هافبک و خط حمله حریف را قطع نموده بودیم و بازیکنی به نام کایو را کنترل کردیم تا حریف رو به بازی مستقیم بیاورد. مشاهده کردید در توپ های دوم و سوم برنده شدیم و نتیجه بازی هم به نفع ما شد.

خطیبی اعلام کرد: از کادر فنی، بدنساز و بررسیور تیم تراکتور تشکر می کنم؛ 14 جلسه بررسی انجام دادیم. بعلاوه تیم را از نظر بدنی تقسیم بندی نموده بودیم تا هر بازیکن در 2، 3 بازی بیاید و بازی کند و در این مورد هم پیروز بودیم. در نیمه دوم بازی ها ما 7 امتیاز گرفتیم که نشان می دهد کارمان را از نظر بدنی و تقسیم بندی نیرو خوب انجام دادیم. صحبتی ندارم و ان شاءالله برمی گردیم ایران و صحبت مفصلی با طرفداران انجام می دهم.

او اضافه کرد: از باشگاه الشارجه به خاطر میزبانی خوب تشکر می کنم. شرایط سخت بود و بازیکنان 19 روز فقط در اتاق هتل، تمرین و مسابقه بودند، شرایط خاصی بود و برای اولین مرتبه این تورنمنت به این شکل در تاریخ برگزار گردید. از عوامل باشگاهی، مدیرعامل، هیئت مدیره و مالک تشکر می کنم. از شهردار محترم که پاداش ویژه برای این بازی گذاشت. از آل هاشم، امام آدینه محبوب تبریز که پیگیر مسائل تیم بود، تشکر می کنم. از مدیرکل ورزش و جوانان استان قدردانی می کنم که ما را حمایت کرد.

خطیبی گفت: مورد دیگری که باید عرض کنم این است که ما در این مسابقات تا آن جایی که توانستیم از بازیکنانمان به نحوی استفاده کردیم که به آن ها استراحت بخورد. 3، 4 بازیکن ما در 6 بازی ثابت و بدون اشتباه بازی کردند که از آن ها هم تشکر می کنم که یاری زیادی به تیم کردند. نمی توانستیم بیش از این تیم را تغییر بدهیم؛ چون زوج سازی خوبی در خط دفاع صورت گرفته بود. کارشان را با تمام کوشش انجام دادند. تراکتور تنها تیم گروه مسابقات غرب آسیا بود که بدون باخت کارش را انجام داد. امیدوارم در ایران خدا مزد زحماتشان را بدهد و ان شاءالله جشن صعود بگیریم.

سرمربی تراکتور درباره این که تیمش در چند بازی گل نخورده و عملکرد دروازه بانشان خیلی خوب بوده است، گفت: همه بازیکنان در این تورنمنت برترین بودند و تمام کوشششان را کردند و در شکل دفاعی در این مسابقات نمونه بودیم. اخباری هم یکی از برترین ها بود و به او تبریک می گویم. خط دفاعی و دیگر بازیکنان ما هم خیلی به اخباری یاری کردند و او هم در این دوره از مسابقات خوب کار کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 شهریور 1400 بروزرسانی: 4 شهریور 1400 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 1740

به "خطیبی: یک دلی تیم تراکتور در هیچ تیمی از ایران نیست، امیدوارم جشن صعود بگیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خطیبی: یک دلی تیم تراکتور در هیچ تیمی از ایران نیست، امیدوارم جشن صعود بگیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید