فدراسیون جوابمان را ندهد به فیفا و AFC پناه می بریم!

به گزارش مجله نایس پاتوق، به گزارش خبرنگاران، میرمعصوم سهرابی درباره کوشش باشگاه تراکتور برای برگزار نشدن لیگ و درخواست فدراسیون فوتبال برای برگزاری جلسه با نماینده باشگاه تراکتور، توضیح داد: از فدراسیون تماس گرفتند و آقای زنوزی جوابشان را داد. اطلاعیه تکذیب درخواست جلسه با نماینده تراکتور را سازمان لیگ داده است در حالی که آقای نبی به آقای زنوزی زنگ زده بود. متاسفانه معلوم می گردد در مدیریت ها و کمیته های فدراسیون هم هماهنگی نیست. متاسفانه و یا خوشبختانه زنوزی گفته بود ما نماینده خود را به فدراسیون نمی فرستیم چون دعوای ما باشگاه تراکتور نیست و باید تمام باشگاه ها باشند تا یک تصمیم گیری کلی صورت بگیرد؛ چه مسابقات آغاز بگردد و چه تعطیل.

فدراسیون جوابمان را ندهد به فیفا و AFC پناه می بریم!

مدیرعامل باشگاه تراکتور درباره اینکه به نظر می رسد تیم تراکتور از نظر آماده سازی بازیکنانش عقب مانده است به رادیو تهران گفت: تیم ما از روزی که برای آغاز تمرینات مجوز دادند، حتی زودتر از سایر تیم ها آغاز به تمرین کرد. در بحث فنی درب استادیوم به روی بازیکنان باز شد و آنها را الزام کردیم زیر نظر بدنساز و کادر فنی به صورت انفرادی و دسته های چند نفره تمرین نمایند.

سهرابی اضافه کرد: تراکتور یک باشگاه حرفه ای است. بازیکن حرفه ای باید همواره از نظر آمادگی در بالاترین سطح باشد. مگر برای فصل بعد هم بازی نداریم؟ بیشتر بازیکنان ما ملی پوش هستند و باید خودشان را آماده نگه دارند. اگر یک بازیکن حرفه ای سه ماه تمرین نکند اضافه وزن می گیرد و افت می نماید. نمی خواستیم بازیکنانمان افت نمایند. بازیکنان ما قرارداد دو سه ساله دارند و برنامه های باشگاه از روز اول و بعد از صدور مجوز آغاز شد.

وی تاکید نمود: تمام پروتکل های بهداشتی را رعایت کردیم. تنها تیمی هستیم که به جرات می گویم چهار بار تست کرونا داده است. از نظر آمادگی جسمانی دغدغه ای نداریم. ما می گوییم باشگاه تراکتور این توان را دارد که پروتکل را رعایت کند. داخل باشگاه مشکل نداریم. حتی پرواز چارتر هم داریم ولی آیا شهرهایی که باید برویم و یا تیم هایی که به تبریز می آیند می توانند پروتکل ها را رعایت نمایند؟

مدیرعامل باشگاه تراکتور درباره تاکید این باشگاه بر برگزار نشدن مسابقات لیگ، گفت: موضع ما تعطیلی لیگ است. این سیاست مالک و هیات مدیره باشگاه است. دیروز هم آخرین نامه را به فدراسیون فوتبال زدیم. نمی گوییم بازی نکنیم. می گوییم مسئولیت سلامتی بازیکنان را فدراسیون که اصرار بر برگزاری مسابقات دارد، تضمین کند. ما خودمان مدعی هستیم. در جام حذفی جزو چهار تیم و در لیگ هم بالای جدول هستیم. زیرساخت های باشگاه ما فراهم است ولی زیرساخت باشگاه های دیگر چه شرایطی دارد؟

سهرابی ادامه داد: سه همسایه ما آذربایجان، عراق و امارات لیگ خود را تعطیل کردند. بیشتر تیم های ما از نظر اقتصادی مشکل دارند و نمی توانند حتی آب معدنی بگیرند. چرا باید بازیکن ما در این شرایط کرونا بگیرد؟ شرط دوم ما هم این بود فدراسیون، مدیران باشگاه ها را جمع کند و یک تصمیم با خرد جمعی بگیرد. متاسفانه فدراسیون ما اصرار بر برگزاری لیگ می نماید و مرغش یک پا دارد. خودمان مانده ایم. روی مواضعمان هستیم. اگر جواب ندهند به فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا پناه می بریم.

وی درباره درخواست اشکان دژاگه برای عدم بازگشت به ایران توضیح داد: دژاگه چند بار با کادر فنی در ارتباط بوده است. آمار کرونا در ایران بالا رفته است در حالی که آمار کشورهای دیگر پایین می آید. دژاگه گفته اجازه بدهید در آلمان تمرین کنم.

مدیرعامل باشگاه تراکتور در واکنش به اینکه دژاگه خودش در آلمان پروتکل های بهداشتی را رعایت نکرده و در یک عکس دسته جمعی با فاصله نزدیک حضور داشته است، گفت: از کجا بدانیم این عکس برای الان است؟! ضمن اینکه شرایط کرونا در آلمان با اینجا فرق می نماید. قرنطینه آنها با ما فرق می نماید و مردم رعایت می نمایند. دژاگه گفته ترس خانواده ام از کرونا است. نگفته که نمی آیم. فضای مجازی دوست دارد از کاه کوه بسازد!

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 1080

به "فدراسیون جوابمان را ندهد به فیفا و AFC پناه می بریم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فدراسیون جوابمان را ندهد به فیفا و AFC پناه می بریم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید