با نرم افزار فروشگاهی های سافت تحول کسب و کار خود را تضمین کنید

به گزارش مجله نایس پاتوق، همیشه یکی از اصلی ترین فعالیت هایی که فروشگاه ها با آن سروکار دارند، ثبت روزانه فروش محصولات و تراکنش های اقتصادی است. در گذشته ای نه چندان دور، فروشندگان با استفاده از یک دفتر به ثبت مواردی ازاین دست می پرداختند؛ اما امروزه با توجه به حجم بالای معاملات، استفاده از این روش سنتی، عملاً بی فایده است.

با نرم افزار فروشگاهی های سافت تحول کسب و کار خود را تضمین کنید

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام هایریک، شرکت همکاران ایده پرداز یکتا با نام تجاری هایپریک با آنالیز و تحقیق در احتیاجهای فروشگاه ها و استفاده از تکنولوژی های روز، توانسته ابزاری تهیه کند که مسائل کسب وکارهای فروشگاهی را به بهترین شکل ممکن برطرف کند؛ نرم افزار فروشگاهی های سافت.

نرم افزار فروشگاهی یک نرم افزار مدیریت فروش کسب وکارهای فروشگاهی است. به طورکلی نرم افزارهای فروشگاهی به شما این امکان را می دهند که محصولات فروشگاه خود را به همراه تعداد موجودی در انبار و هزینه خرید آنها تعریف کنید، ثبت تراکنش های روزانه را انجام دهید و برای مشتریان خود فاکتور صادر کنید.

اما نرم افزار فروشگاهی های سافت فراتر از یک نرم افزار فروشگاهی معمولی عمل می نماید. نرم افزار فروشگاهی های سافت در واقع یک ابزار چندکاره است که استفاده از آن می تواند باعث تحول در کسب وکار شما گردد.

در ادامه بعضی از مهم ترین ویژگی های نرم افزار فروشگاهی های سافت را مرور می کنیم:

تحت وب بودن

نرم افزار فروشگاهی های سافت تحت وب است و تمامی اطلاعات شما در یک فضای ابری آنلاین ذخیره می گردد؛ بنابراین به هر دلیلی اگر سخت افزاری که نرم افزار های سافت را روی آن راه اندازی نموده اید دچار مشکل گردد و یا حتی بسوزد، احتیاجی نیست نگران اطلاعات خود باشید؛ زیرا به راحتی می توانید در هر زمان به وسیله هر دستگاه دیگری به حساب کاربری و اطلاعات خود در های سافت دسترسی پیدا کنید.

سیستم حسابداری

تمامی صاحبان فروشگاه ها احتیاج دارند که با آنالیز هزینه های اجرا شده و درآمدهای به دست آمده، عملکرد اقتصادی کسب وکار خود را بسنجند. نرم افزار فروشگاهی های سافت به شما این امکان را می دهد که تنها با چند کلیک، به راحتی سود و زیان خود را در بازه های زمانی مختلف مشاهده کنید.

سیستم انبارداری

یکی از اصلی ترین نگرانی های مدیران فروشگاه، اطلاع از وضعیت موجودی محصولات در انبار و زمان مناسب برای سفارش از تأمین نمایندگان است. مسلماً دوست ندارید وقتی مشتری برای خرید یک محصول پرطرفدار مراجعه می نماید، به دلیل نداشتن موجودی از سود حاصل از آن صرف نظر کنید؛ اما با استفاده از نرم افزار های سافت می توانید در هر لحظه موجودی محصولات خود در انبار را مشاهده کنید.

باشگاه مشتریان

نرم افزار فروشگاهی های سافت با داشتن نرم افزار باشگاه مشتریان توانسته از یک روش سازمان دهی شده و اثربخش در سیستم خدمات مشتریان خود استفاده کند؛ بنابراین های سافت دارای یک پلتفرم یکپارچه در زمینه پشتیبانی مشتریان و ارائه خدمات به آن ها به صورت رایگان و حرفه ای می باشد.

فروشگاه آنلاین

امروزه بسیاری از مصرف نمایندگان تمایل دارند بدون مراجعه به فروشگاه، محصولات خود را به صورت آنلاین خریداری و در منزل یا محل کار خود دریافت نمایند؛ اما راه اندازی یک وب سایت فروش آنلاین برای کسب وکارها مسائل خود را دارد و این امر به راحتی امکان پذیر نیست.

به همین دلیل های سافت بستری را به عنوان یک وب سایت فروشگاهی آنلاین فراهم نموده تا فروشگاه ها بتوانند با استفاده از این قابلیت، محصولات خود را به صورت اینترنتی به فروش برسانند.

در صورتی که شما نیز تمایل دارید با استفاده از نرم افزار فروشگاهی های سافت به رشد کسب و کار خود یاری کنید، کافیست به وب سایت highsoft.ir مراجعه یا با شماره تلفن 02143378 تماس حاصل فرمائید.

انتهای رپرتاژ خبری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 مرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 217

به "با نرم افزار فروشگاهی های سافت تحول کسب و کار خود را تضمین کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با نرم افزار فروشگاهی های سافت تحول کسب و کار خود را تضمین کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید