بازگشت 8 اتوبوس غیرفعال شهرداری کرمان، به چرخه حمل ونقل شهری

به گزارش مجله نایس پاتوق، مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرمان از اتمام عملیات بازسازی 8 اتوبوس غیر فعال پیشرو دیزل این سازمان خبر داد.

بازگشت 8 اتوبوس غیرفعال شهرداری کرمان، به چرخه حمل ونقل شهری

به گزارش خبرنگاران، عبدالهادی طاهری امروز دوم آبانماه در مراسم رونمایی از 8 دستگاه اتوبوس نوسازی شده توسط شهرداری کرمان، با بیان اینکه 23 دستگاه اتوبوس پیشرو دیزل این سازمان به دلیل اشکال فنی موتور و مقرون به صرفه نبودن رفع این اشکال و نبود گازوئیل یورو 4، مدت زیادی متوقف و غیر فعال بوده اند، ادامه داد: از این تعداد در مرحله اول 13 اتوبوس با تعمیر موتور و نوسازی بدنه، به چرخه سرویس دهی و خدمات رسانی به مردم بازگردانده شدند.

وی با بیان اینکه در ادامه 8 دستگاه اتوبوس دیگر نیز بازسازی شده و امروز از آنها رونمایی شد اعلام کرد: هزینه تعمیر و بازسازی این اتوبوس ها 750 میلیون تومان برآورد شده است که قیمت نو این اتوبوس ها در صورت موجود بودن در بازار هم اکنون بین یک میلیارد و پانصد تا دو میلیارد تومان است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرمان با اشاره به نوسازی اتوبوس ها، گفت : همه این اتوبوس ها دارای کولرهای استاندارد می باشد.

طاهری در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به اینکه کلیه اتوبوس های پیشرو دیزل در تعدادی از استان ها به دلایل یاد شده غیر فعال هستند و تنها استانی که با نوآوری در این زمینه اقدام به احیاء و نوسازی این اتوبوس ها کرده، شهر کرمان است، گفت : بر همین اساس در روز حمل و نقل سال گذشته از شهرداری کرمان توسط وزیر کشور با اهدای لوح و تندیس تقدیر به عمل آمد.

وی خاطر نشان کرد: این اتوبوس ها مدل 1390 و جزء آخرین اتوبوس هایی هستند که توسط شهرداری کرمان خریداری شده اند که بدنه و تریم داخلی زیبایی دارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 532

به "بازگشت 8 اتوبوس غیرفعال شهرداری کرمان، به چرخه حمل ونقل شهری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت 8 اتوبوس غیرفعال شهرداری کرمان، به چرخه حمل ونقل شهری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید