Razer نسل دوم گوشی ریزر فون خود را خواهد ساخت

به گزارش مجله نایس پاتوق، شرکت متخصص در حوزه کامپیوتر های بازی، ریزر، سال گذشته برای اولین بار یک گوشی هوشمند اندرویدی با نام ریزر فون معرفی کرد و به نوعی می توان این شرکت را اولین سازنده گوشی های گیمینگ اندرویدی دانست. حالا خبرهایی شنیده می گردد که این شرکت قرار است به زودی نسل دوم گوشی های اندرویدی خود را بسازد.

Razer نسل دوم گوشی ریزر فون خود را خواهد ساخت

در آخرین گزارش مربوط به درآمد های مالی این شرکت، ریزر به صورت رسما اعلام نمود که نسل دوم گوشی های هوشمند خود را در دست ساخت دارد اما جزئیات بیشتری از این گوشی ارائه نداد. احتمال می دهیم اگر این گوشی تا یکی دو ماه آینده معرفی گردد، به پردازنده اسنپ دراگن 845 مجهز گردیده باشد. همچنین ممکن است حاشیه های نمایشگر دستگاه هم کوچکتر گردد. نسل اول ریزر فون، در ماه نوامبر سال گذشته معرفی گردید و حالا پس از تقریبا یک سال، زمان مناسبی برای معرفی این گوشی است. گرچه هنوز اسم گوشی نیز تعیین نیست اما تصور می کنیم با نام Razer Phone 2 شاهد معرفی این گوشی باشیم.

بخش هیجان انگیز دیگر این است گویا ریزر قصد دارد برخی از نرم افزارهای اختصاصی خود برای کامپیوترها را به گوشی های خود نیز بیاورد. تعیین نیست که منظور ریزر از این حرف چیست اما باید ببینیم که در گوشی بعدی ریزر چه ویژگی های نرم افزاری خاصی وجود خواهد داشت. شاید ریزر فون بعدی را بتوان به بازی های کامپیوتری همگام سازی کرد یا اتفاقی مشابه این را ببینیم. هرچه باشد فعلا باید منتظر باشیم و ببینیم. در بیانیه ریزر در همین مورد آمده:

با معرفی و فروش موفقیت آمیز نسل اول ریزر فون در اواخر سال 2017، ریزر به عنوان شرکتی پیشگام در این حوزه شناخته گردیده و با ساخت اولین گوشی برای گیمرها که مدت ها به دنبال آن بوده اند، یک دسته بندی جدید در این صنعت موبایل ایجاد نموده است. این گروه [شرکت ریزر] با معرفی اولین نسل از گوشی های ریزر فون و عرضه آن در ابتدا به صورت محدود سپس به صورت گسترده، توانست توجهات زیادی را به خود جلب کند و نظرهای مثبتی را هم در سطح جهان دریافت کند. ریزر هم اکنون با توجه به منابع خود، تمرکز خود را روی عرضه دومین نسل از گوشی های ریزر متوجه نموده و این گوشی نرم افزار کامپیوترهای گیمینگ را به صنعت موبایل خواهد آورد.

منبع: 9To5Google

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 11 آذر 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 34

به "Razer نسل دوم گوشی ریزر فون خود را خواهد ساخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "Razer نسل دوم گوشی ریزر فون خود را خواهد ساخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید