11 هزار هکتار از اراضی ملی اردبیل آماده واگذاری به بخش خصوصی است

به گزارش مجله نایس پاتوق، به گزارش خبرنگاران، اکبر بهنام جو بعد از ظهر سه شنبه در مصاحبه با خبرنگاران توضیح داد: بخشی از اراضی ملی و منابع طبیعی استان اردبیل با مطالعاتی که اجرا شده آماده واگذاری به سرمایه گذاران بوده و تمهیدات لازم در این خصوص اندیشیده شده است.

11 هزار هکتار از اراضی ملی اردبیل آماده واگذاری به بخش خصوصی است

وی بر ضرورت بهبود مسیرهای مواصلاتی استان برای بهره مندی از توسعه متوازن تاکید نمود و اضافه نمود: ا ز اعتبارات استانی و ملی راه های روستایی تعمیر می گردد و در نقاطی که به اعتبار بیشتری احتیاج دارند منابع مورد نظر از محل سفر ریاست جمهوری تامین خواهد شد.

استاندار اردبیل با بیان اینکه در صورت تکمیل راه های ارتباطی شهر هشجین و روستای تابعه دسترسی به مراکز شهرهای بزرگ راحت تر می گردد، یادآور شد: با بهره برداری از این راه ها که هم اکنون توسط پیمانکار طرح های راهسازی در حال اجراست، شهر هشجین و روستاهای تابعه به راه اصلی ایمن و راحت به مرکز استان و تهران دسترسی خواهند داشت.

بهنام جو اضافه نمود: برای حضور در شهرستان ها و مراکز بخش های استان به صورت هر 45 روز یک بار جلسات اقتصاد مقاومتی برنامه ریزی شده و همراه مدیران کل مرتبط با مسائل و مسائل مورد آنالیز قرار می گیرد.

رییس شورای اداری استان اردبیل اضافه نمود: در رابطه با تامین آب شرب روستاها نیز باید کارشناسان متولی اطلاعات را جمع آوری نموده و در رابطه با میزان اعتبار لازم تصمیم گیری گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 خرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 145

به "11 هزار هکتار از اراضی ملی اردبیل آماده واگذاری به بخش خصوصی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "11 هزار هکتار از اراضی ملی اردبیل آماده واگذاری به بخش خصوصی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید