پارک محلی پرستار در شهر شیرین سو احداث می گردد

به گزارش مجله نایس پاتوق، خبرنگاران/همدان شهردار شیرین سو از شروع عملیات اجرایی پارک محلی پرستار اطلاع داد و گفت: پارک محلی پرستار در زمینی به مساحت نزدیک به 800 مترمربع احداث خواهد شد.

پارک محلی پرستار در شهر شیرین سو احداث می گردد

سیدمصطفی موسوی یکشنبه 23 شهریورماه در بازدید از فرایند پیشرفت پروژه پارک پرستار شهر شیرین سو واقع در شهرستان کبودراهنگ، خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط زندگی ماشینی مردم، امروزه ورزش یکی از کارهای اساسی و مهم برای حفظ سلامتی و تندرستی مردم در جامعه کنونی به شمار می رود و دست اندرکاران شهرداری نیز به عنوان مدیریت محلی وظیفه دارند زیرساخت های ورزش شهفرایندی را برای مردم مهیا نمایند.

وی درباره پروژه محور سلامت و سرگرمی شهر شیرین سو نیز این گونه شرح داد: با توجه به نقش ورزش در ایجاد نشاط اجتماعی و سلامت روحی جامعه و احتیاج ترویج فرهنگ ورزش همگانی و همچنین احیای بازی های بومی- محلی در بخش شیرین سو اقدام به احداث پروژه محور سلامت نموده ایم.

موسوی اضافه کرد: محور سلامت در زمینی به مساحت 1000 مترمربع و با اعتباری افزون بر یک میلیارد و 350 میلیون ریال از محل اعتبارات داخلی شهرداری به اتمام رسیده و در هفته دولت تقدیم مردم شد و پارک پرستار نیز در هفته دولت کلنگ زنی شده و هم اکنون در حال احداث است.

به گفته شهردار شیرین سو، پارک محلی پرستار در زمینی به مساحت نزدیک به 800 مترمربع و بوستان ورزش در زمینی به مساحت 3500 مترمربع احداث می گردد.

وی درباره نامگذاری پارک پرستار اعلام کرد: با توجه به شیوع کرونا و ازخودگذشتگی های کادر پزشکی به ویژه پرستاران در مقابله با این بیماری شهرداری شیرین سو به منظور تقدیر از زحمات و کوشش های شبانه روزی آنها بوستان را به نام پرستار پیشنهاد نموده است.

موسوی در ادامه اظهار کرد: منابع مالی احداث این پروژه از محل اعتبارات داخلی شهرداری پیش بینی شده و مصالح و امکانات مورد احتیاج برای تکمیل بوستان خریداری شده و بخشی از مصالح برای تسریع عملیات اجرایی در محل پروژه دپو شده است.

شیرین سو صاحب زمین چمن مصنوعی می گردد

شهردار شیرین سود در ادامه مطرح نمود: یکی از مطالبات جوانان و نوجوانان شهر ایجاد و راه اندازی زمین چمن بود که پس از آنالیز کارشناسی ابعاد مختلف طرح و طی مراحل قانونی آن و انتخاب پیمانکار ذیصلاح کلنگ آن به زمین خورد و امیدواریم هر چه زودتر این پروژه به عنوان فاز نخست بوستان ورزش تکمیل گردد و در اختیار جوانان و نوجوانان شهر قرار گیرد.

وی با اشاره به نقش ورزش در کاهش آسیب های اجتماعی و سلامت جامعه اعلام کرد: یکی از اهداف و روینمودهای این شهرداری توسعه زیرساخت های ورزشی شهر و همگانی کردن ورزش است که با بهره برداری از این زمینه می توان ضمن توجه به سلامت جامعه و افزایش نشاط اجتماعی، سرانه ورزشی را نیز ارتقاء داد.

موسوی در انتها با اشاره به شرایط نامناسب درآمدی و محدودیت مالی شهرداری ها گفت: با وجود تنگناهای مالی و کاهش محسوس درآمدها خوشبختانه طی یکی دو سال گذشته هیچ گاه پروژه های عمرانی شهرداری متوقف نشده و هم اکنون نیز تعداد بالایی از پروژه ها در حال احداث هستند که به زودی به بهره برداری خواهند رسید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 آبان 1399 بروزرسانی: 8 آبان 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 1186

به "پارک محلی پرستار در شهر شیرین سو احداث می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارک محلی پرستار در شهر شیرین سو احداث می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید