شرایط کنونی کرونا پایدار نیست ، لزوم تسریع در دریافت واکسن

به گزارش مجله نایس پاتوق، خبرنگاران/خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به شرایط آبی خوزستان گفت: با توجه به اینکه واریانت اُمیکرون به سرعت در حال توسعه است، این شرایط پایدار نیست.

شرایط کنونی کرونا پایدار نیست ، لزوم تسریع در دریافت واکسن

دکتر سید محمد علوی اظهار کرد: در بیست و سومین ماه همه گیری کرونا در کشور، شرایط بیماری در بهترین شرایط قرار داد و به جز چند شهر که در شرایط نارنجی قرار دارند، بیشتر شهرها در شرایط آبی یعنی کم خطر قرار دارند.

به گزارش خبرنگاران، وی افزود: در خوزستان نیز شرایط بهتر است و تمام شهرها در شرایط آبی قرار دارند که از زمان بروز کرونا تا به امروز، اکنون در بهترین شرایط قرار داریم.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: با توجه به اینکه واریانت اُمیکرون به سرعت در حال توسعه است، این شرایط پایدار نیست.

علوی با بیان اینکه تزریق یک نوبت واکسن ایمنی قابل اعتمادی ایجاد نمی کند، بیان نمود: بنابراین افراد واجد شرایط باید سریعتر برای تزریق نوبت سوم اقدام کنند.

رئیس مرکز بهداشت خوزستان که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می کرد، گفت: تا به امروز حدود 82 درصد جمعیت بالای 12 سال خوزستان یک دوز، 63 درصد دو دوز و تنها 3 درصد سه دوز واکسن را دریافت کرده اند بنابراین 18 درصدی که تا به امروز واکسن تزریق نکردند هر چه سریعتر برای تزریق واکسن مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 اسفند 1400 بروزرسانی: 25 اسفند 1400 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 1958

به "شرایط کنونی کرونا پایدار نیست ، لزوم تسریع در دریافت واکسن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط کنونی کرونا پایدار نیست ، لزوم تسریع در دریافت واکسن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید