تست کرونای 119 نفر در ایلام مثبت شد

به گزارش مجله نایس پاتوق، رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: طی 24 ساعت گذشته 119 مورد تازه تست مثبت کرونا در استان ثبت شده است.

تست کرونای 119 نفر در ایلام مثبت شد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران از ایلام، دکتر محمد کریمیان گفت: مجموع افراد مبتلا به ویروس کرونا که تست آنها مثبت اعلام شده تا به امروز به 65 هزار و 295 مورد است.

وی اضافه کرد: شبانه روز گذشته یک نفر دیگر به جمع فوتی های استان اضافه شد و تعداد کل فوتی های استان از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا به امروز به یک هزار و 149 نفر رسید.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در خصوص بیماران بستری هم شرح داد: طی 24 ساعت گذشته 28 نفر در مراکز درمانی بستری شده اند که سهم شهرستان ایلام 13 نفر است.

کریمیان در خصوص تعداد بستری های دیگر شهرستان های استان یادآور شد: شهرستان های آبدانان و چرداول هر کدام سه نفر، ایوان و مهران یک نفر، بدره، دره شهر و چوار نیز یک نفر و شهرستان های سیروان، دهلران، ملکشاهی و هلیلان فاقد بیمار بستری بوده اند.

وی در باره رنگ بندی های استان هم گفت: شهرستان های ایوان، ایلام، چرداول، دره شهر و آبدانان نارنجی و شهرستان های سیروان، هلیلان، چوار، مهران، ملکشاهی، دهلران و بدره نیز به رنگ زرد هستند.

خبرنگار عباس حیدریان زرنهمنبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 11 دی 1400 بروزرسانی: 11 دی 1400 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 1880

به "تست کرونای 119 نفر در ایلام مثبت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تست کرونای 119 نفر در ایلام مثبت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید