واریز 140 میلیون اعتبار برای تکمیل اورژانس بیمارستان مهر ملایر

به گزارش مجله نایس پاتوق، خبرنگاران/همدان رئیس مجمع خیرین سلامت شهرستان ملایر از واریز 140 میلیون تومان اعتبار بابت تکمیل پروژه خیرساز اورژانس بیمارستان مهر توسط دانشگاه علوم پزشکی همدان طی یک ماه گذشته اطلاع داد.

واریز 140 میلیون اعتبار برای تکمیل اورژانس بیمارستان مهر ملایر

دکتر عباس آذرهمایون در گفت وگو با خبرنگاران، به مساعدت 35 میلیون تومانی خیرین سلامت برای کمک به بیماران سرطانی طی یک ماه گذشته اشاره و اظهار کرد: در بهمن ماه هشت میلیون تومان برای ساخت پروژه پایگاه سلامت آزادی، 800 هزار تومان برای تجهیز اتاق مادران و پنج میلیون و 500 هزار تومان برای ذبح گوسفند از سوی خیرین سلامت شهرستان واریز شده است.

وی از مشارکت های مربوط به قلک و صندوق صدقات به مبلغ دو میلیون و 300 هزار تومان اطلاع داد و اضافه کرد: با توجه به تفاهم نامه مجمع خیرین سلامت شهرستان با دانشگاه علوم پزشکی همدان، دانشگاه موظف است هزینه تکمیل پروژه های نیمه کاره خیرساز را تأمین کند، به همین دلیل برای تکمیل پروژه خیرساز اورژانس بیمارستان مهر که ماه رمضان سال 97 توسط خانواده عاملی به نیابت از مرحوم دکتر سمیه عاملی کلنگ زنی شد، مبلغ 140 میلیون تومان توسط دانشگاه علوم پزشکی همدان طی یک ماه گذشته واریز شده است.

آذرهمایون با بیان اینکه تا به امروز بیش از یک میلیارد تومان برای تکمیل پروژه اورژانس بیمارستان مهر هزینه شده که 300 میلیون تومان آن توسط خیر و مابقی توسط دانشگاه علوم پزشکی همدان تأمین شده است، اظهار داشت: از مراجعه 197 بیمار نیازمند، 33 بیمار به پزشک، آزمایشگاه یا سونوگرافی معرفی شدند همچنین مبلغ هشت میلیون و 500 هزار تومان به شش بیمار نیازمند برای انجام پرتودرمانی و شیمی درمانی کمک شده است.

وی یادآور شد: پرداخت کمک هزینه تهیه دارو به دو بیمار نیازمند به مبلغ یک میلیون و 300 هزار تومان، کمک هزینه ایاب و ذهاب به دو بیمار برای انجام پرتودرمانی به مبلغ یک میلیون تومان و در اختیار قرار دادن وسایل توانبخشی به 29 بیمار نیازمند شامل ویلچر، کپسول اکسیژن، واکر، تشک مواج و ساکشن از جمله فعالیت های واحد مددکاری مجمع خیرین طی یک ماه گذشته است.

رئیس مجمع خیرین سلامت شهرستان ملایر از اعطای 500 هزار تومان وام قرض الحسنه به یک بیمار نیازمند اطلاع داد و یادآور شد: طی این مدت یک دستگاه سمعک پشت گوشی تهیه و به یک بیمار نیازمند اهداء و هزینه آزمایشگاه هپاتیت یک بیمار نیازمند به مبلغ 600 هزار تومان توسط خیرین مجمع تأمین شد.

وی اعلام کرد: اهدای 14 کلاه زمستانی از طرف خانم تحویلدار و توزیع آنها در بین بیماران نیازمند، اهدای چند دست لباس مردانه و زنانه از طرف مهین فراهانی به ارزش چهار میلیون تومان، اهدای دارو به نیابت از شادروان حسین کمک و اهدای هزینه خرید کفش طبی برای یک کودک بیمار به ارزش 700 هزار تومان از دیگر اقدامات واحد مددکاری است.

آذرهمایون به اهدای یک دستگاه ضدعفونی کننده دست به بخش دیالیز بیمارستان امام حسین(ع) به نیابت از مرحوم غلامعلی هاشمی نژاد اشاره و عنوان نمود: یک دستگاه پالس اکسی متر پرتابل از طرف خانواده سیاهوشی به بخش دیالیز بیمارستان امام حسین(ع)، یک جفت عصای زیر بغل به نیابت از مرحومه گل افروز بشکیده، یک دستگاه کپسول اکسیژن 10 لیتری به نیابت از شادروان مهدی صائبی به ارزش دو میلیون و600 هزار تومان و دو دستگاه تب سنج دیجیتالی از طرف زهره شمس به بیمارستان مهر طی این مدت اهداء شد.

وی اظهار داشت: 25 بهمن ماه اتاق مادران بخش نوزادان بیمارستان مهر به بهره برداری رسید همچنین تقدیر از خانواده اهداکننده عضو زنده یاد حاتم حاتمی و تهیه و توزیع 400 عدد ماسک در مدارس سطح شهر از اقدامات فرهنگی مجمع خیرین سلامت شهرستان طی مدت یاد شده است.

رئیس مجمع خیرین سلامت شهرستان ملایر در انتها یادآور شد: راه های ارتباطی ما با خیرین گرانقدر شهرستان، مراجعه به دفتر مجمع خیرین واقع در خیابان شهدا، بعد از میدان زندیه، جنب دبیرستان یدالله زمان و یا تماس با شماره تلفن 08132245015 است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 فروردین 1400 بروزرسانی: 27 فروردین 1400 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 1529

به "واریز 140 میلیون اعتبار برای تکمیل اورژانس بیمارستان مهر ملایر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واریز 140 میلیون اعتبار برای تکمیل اورژانس بیمارستان مهر ملایر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید