نجفی از صندلی خود در سازمان لیگ فوتسال سوء استفاده می نماید

به گزارش مجله نایس پاتوق، موسی زاهدی در تبادل نظر با خبرنگاران، با اشاره به درگیری حامد نجفی مدیرعامل باشگاه مس با تصویربردار صدا و سیما در جریان بازی با آذرخش در بندرعباس، گفت: برای آقایانی که مصاحبه می نمایند و این اتفاق را به باشگاه آذرخش ربط می دهند باید بگویم تماشاگران، بازیکنان و کادر فنی تیم ما دخالتی در این درگیری نداشتند و نجفی با تصویربردار صدا و سیما درگیر شده است.

نجفی از صندلی خود در سازمان لیگ فوتسال سوء استفاده می نماید

وی اضافه کرد: نجفی در مصاحبه هایش اعلام نموده تیم آذرخش به او بی احترامی نموده است. متاسفانه باید بگویم آقای نجفی از صندلی خود در هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال سوء استفاده می نماید. او سال گذشته وقتی در بازی تیم مس با آذرخش سرمربی تیمش اخراج شد، نماینده بازی را کنار کشید و گفت قانون را ما تصویب می کنیم و سرمربی تیم باید پشت نیمکت تیم خودمان بنشیند! در همین بازی هم وقتی مس با نتیجه 4 بر 2 عقب بود، نجفی با نماینده بازی صحبت کرد و به او تذکر داد.

سرپرست تیم آذرخش یادآور شد: وقتی نجفی داشت به صندلی ویژه بر می گشت، با تصویربردار درگیر شد. من شاهد صد درصد ماجرا نبودم. وقتی درگیری آغاز شد، برای آرام کردن دو طرف وارد صحنه شدم. تصویربردار می گفت که نجفی اولین سیلی را به صورتش زده است. من این اتفاق را از سیستم مدیریتی استان هرمزگان می بینم. برای این مسابقه حتی یک مدیر استانی هم به سالن نیامده بود در حالی که هفت مدیر تیم مس در صندلی ویژه بودند. در هر شهری که تیم ما میهمان است، اجازه نمی دهند بیش از دو، سه میهمان به صندلی ویژه ببریم ولی در بندرعباس هفت نفر از تیم مس در صندلی بودند که همین ها باعث تشنج بیشتر شدند.

زاهدی تاکید نمود: دلیل نمی گردد هر تیمی با حمایت اقتصادی و بازیکنان ملی پوش مقابل آذرخش ظاهر می گردد، ما دست و پا بسته باشیم و ببازیم. مسی ها گمان می کردند راحت بازی را می برند و به تبریز بر می گردند در حالی که تیم ما بهتر بازی کرد. روزی که تیم مس وارد بندرعباس شد احترام زیادی به این تیم گذاشتیم و خیلی از مسائل سال های گذشته را نادیده گرفتیم. نباید اینطور باشد که چون یک نفر در سازمان لیگ مسئولیت دارد، با این صندلی خود برای تیمش امتیاز و پوئن بگیرد. من با چشم خودم دیدم که وقتی درگیری آغاز شد، یک بطری آب از سمت نیمکت مس به صندلی ویژه پرتاب کردند. آنها می خواستند جو بازی متشنج گردد و تماشاگران پایین بریزند. این ورزش و به هر قیمت بردن، جوانمردانه نیست.

سرپرست تیم فوتسال آذرخش در خاتمه درباره شرایط این تیم گفت: متاسفانه به تیم ما توجه نمی گردد و در این شرایط اطراف تیم خلوت است. مسئولان حتی به سالن نمی آیند و یک خسته نباشید نمی گویند. از راه دور قول هایی داده اند ولی تیمی که سه سال از نظر اقتصادی عقب است، با این نحوه یاری رسانی به روز نمی گردد. امیدواریم شرایط ما نوش دارو بعد از مرگ سهراب نگردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 496

به "نجفی از صندلی خود در سازمان لیگ فوتسال سوء استفاده می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نجفی از صندلی خود در سازمان لیگ فوتسال سوء استفاده می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید