برگزاری رویدادهای علمی،فرهنگی و ورزشی زمینه رشد دانشجو در دانشگاه را فراهم می نماید

به گزارش مجله نایس پاتوق، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز و رپیس ستاد اجرایی سیزدهمین المپیاد ورزش های قهرمانی دانشجویان پسر دانشگاه های علوم پزشکی گفت:

برگزاری رویدادهای علمی،فرهنگی و ورزشی زمینه رشد دانشجو در دانشگاه را فراهم می نماید

به گزارش خبرنگاران، دکتر محمد حسین صومی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اشاره به تقارن برگزاری سیزدهمین المپیاد ورزش های قهرمانی دانشجویان پسر دانشگاه های علوم پزشکی، با رویداد تبریز 2018 گفت : این یک فرصت مناسب برای معرفی پتانسیل های و ظرفیت های بالای شهر تبریز است و باید از مجموعه مسوولان استانی و در راس آنان استاندار آذربایجان شرقی که با تعاملات مناسب و سازنده ما را در برگزاری هر چه باشکوه تر این المپیاد یاری کرد قدردانی کنیم.

سیزدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان پسر دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور با حضور بیش از 2500 شرکت نماینده از 59 دانشگاه و دانشکده علوم پزشکی در 12 رشته ورزشی از یکم تا هشتم شهریورماه به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی تبریز در حال برگزاری است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز اعلام کرد: سیزدهمین المپیاد ورزش های قهرمانی دانشجویان پسر دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور با حضور بالغ بر 2500 شرکت نماینده از 59 دانشگاه و دانشکده در 12 رشته ورزشی در تبریز در حال پیگیری است.

صومی در ادامه با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی تبریز از زیرساخت های لازم در حوزه ورزش دانشجویی و همچنین رفاهی برخوردار است اضافه کرد : دانشگاه علوم پزشکی تبریز به عنوان دومین دانشگاه علوم پزشکی کشور با بهره مندی از ظرفیت 9000 دانشجو و برخورداری از نیروهای توانمند در حوزه دانشجویی و فرهنگی در طول 4 سال گذشته در زمینه برگزاری رویدادهای مختلف در حوزه های فرهنگی ، ورزشی و دانشجویی کارنامه درخشانی داشته و مفتخر به کسب عناوین برتر در این رویدادها گردیده است.

وی با اشاره به اینکه برگزاری رویدادهای علمی - فرهنگی و ورزشی در دانشگاه زمینه ایجاد فضای رشد را فراهم می سازد، اضافه کرد : از برگزاری این رویدادها در دانشگاه استقبال نموده و در کوشش هستیم مکان مناسب و متمرکزی برای برگزاری المپیادهای ورزشی در تبریز تدارک ببینیم .

رئیس ستاد اجرایی سیزدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور با اشاره به اقدامات این ستاد گفت : ستاد اجرایی این المپیاد متشکل از 7 کمیته پزشکی ، فنی ، مالی و پشتیبانی ، روابط عمومی ، فرهنگی ، حراست و رفاهی است که از مدتها قبل برنامه ریزی های لازم را جهت برگزاری هرچه بهتر این المپیاد شروع نموده اند.

صومی با اشاره به تقارن برگزاری این المپیاد با رویداد تبریز 2018 گفت : این یک فرصت مناسب برای معرفی پتانسیل ها و ظرفیت های بالای شهر تبریز است و باید از مجموعه مسئولان استانی و در راس آنان استاندار آذربایجان شرقی که با تعاملات مناسب و سازنده ما را در برگزاری هر چه باشکوه تر این المپیاد یاری کردند قدردانی کنیم.

وی در ادامه با اشاره به اهداف برگزاری این المپیاد گفت : هدف از برگزاری این المپیادها فراهم کردن فضایی برای پرداختن دانشجویان به امور ورزشی و فرهنگی در کنار فعالیت های علمی و پژوهشی است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در سرانجام اعلام کرد : دانشجویان به عنوان مخاطبین این المپیاد باید در کنار عمل به رسالت علمی خود در پرورش جسم و روح خود نیز کوشش نمایند و محیط دانشگاه به محیطی شاداب و پویا برای دانشجویان تبدیل گردد.

به گزارش مفدا، سیزدهمین المپیاد دانشجویی پسران دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور در 12 رشته شامل تنیس روی میز، بدمینتون ، کاراته ، شنا ، دو ومیدانی ، تیراندازی ، شطرنج ، کشتی ، والیبال ، تکواندو ، بسکتبال و فوتبال در حال برگزاری است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 مهر 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 21

به "برگزاری رویدادهای علمی،فرهنگی و ورزشی زمینه رشد دانشجو در دانشگاه را فراهم می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری رویدادهای علمی،فرهنگی و ورزشی زمینه رشد دانشجو در دانشگاه را فراهم می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید