حضور تنها یک ایرانی در مسابقات جهانی تنیس روی میز جوانان

به گزارش مجله نایس پاتوق، به گزارش خبرنگاران، مسابقات قاره ای معین کننده شرکت کنندگان در مسابقات قهرمانی دنیا جوانان در تنیس روی میز است در حالی که طی دو سال گذشته مسابقات قاره ای به علت کرونا برگزار نشده است. به همین علت فدراسیون دنیای این رشته (ITTF) رنکینگ دنیای را ملاک عمل برای معین شرکت کنندگان در دوره نو رقابت های قهرمانی دنیا قرار داده است.

حضور تنها یک ایرانی در مسابقات جهانی تنیس روی میز جوانان

بر این اساس نوید شمس بهترین بازیکن ایرانی در رنکینگ دنیای جوانان سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی دنیا را به دست آورده است. این رقابت ها طی روزهای 11 تا 17 آذرماه به میزبانی پرتغال برگزار می گردد.

نوید شمس که رنکینگ 14 جوانان دنیا را در اختیار دارد به عنوان تنها ایرانی در دو بخش انفرادی و دوبل این مسابقات شرکت خواهد داشت. قرار است میعاد مکیف به عنوان سرمربی وی را همراهی کند.

این دومین حضور ایران در مسابقات تنیس روی میز قهرمانی دنیا به شمار میرود. تیم تنیس روی میز جوانان ایران سال 2018 از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و کسب صندلی سوم برای نخستین بار مجوز حضور در مسابقات قهرمانی دنیای را به دست آورد و با حضور در رقابت های 2018 استرالیا در هر سه بخش انفرادی، دوبل و تیمی شرکت کرد.

پیش از این مسابقات تنیس روی میز قهرمانی دنیا در دو بخش نوجوانان و جوانان مجزا از یکدیگر برگزار می گردد اما سال جاری این رقابت ها همزمان پیگیری خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 1833

به "حضور تنها یک ایرانی در مسابقات جهانی تنیس روی میز جوانان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور تنها یک ایرانی در مسابقات جهانی تنیس روی میز جوانان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید