نادری: خودم هم نمی دانم فصل بعد کجا هستم

به گزارش مجله نایس پاتوق، از آنجا که پرسپولیس پولی ندارد و نادری هم با کورتریک بلژیک قرارداد پنج ساله امضا نموده، فعلا بازیکن این باشگاه به حساب می آید و حتی خودش هم نمی داند که آیا شانسی برای ماندنش در جمع قرمزها هست یا نه.

نادری: خودم هم نمی دانم فصل بعد کجا هستم

نادری: خودم هم نمی دانم فصل بعد کجا هستم

مدافع چپ پرسپولیس که یک نیم فصل به طور قرضی در پرسپولیس بهترین نمایش ها را ارایه داد، ظاهرا به دلیل قراردادش با کورتریک بلژیک باید به این تیم بازگردد. اتفاقی که نه خودِ نادری خواستار آن است و نه برانکو که جذی قطعی او را از مدیران باشگاه خواسته بود.

با این حال از آنجا که پرسپولیس پولی در دستش نیست و نادری هم با کورتریک بلژیک قرارداد پنج ساله امضا نموده، فعلا بازیکن این باشگاه به حساب می آید و حتی خودش هم نمی داند که آیا شانسی برای ماندنش در جمع قرمزها هست یا نه.

محمد نادری وضعیت خودش را این طور شرح داده: من هم مانند سایر بازیکنان تیم مشغول استراحت هستم اما واقعا نمی دانم تکلیفم چه می گردد و فصل بعد کجا هستم. دو فصل دیگر با تیم کورتریک قرارداد دارم و این چند ماه را هم به صورت قرضی در پرسپولیس بازی کردم. حالا قرارداد قرضی ام با پرسپولیس تمان شده و باید منتظر تصمیم مسولان کورتریک باشم. خودم خیلی دوست دارم در پرسپولیس بمانم اما دغدغه این روزهای باشگاه را که مشغول فراهم کردن طلب برانکو است، کاملا درک می کنم.

11 - 180

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 11 مرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 228

به "نادری: خودم هم نمی دانم فصل بعد کجا هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نادری: خودم هم نمی دانم فصل بعد کجا هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید