مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از عدم امنیت اطلاعات کاربران فیس بوک تا گجت ویژه مسائل تنفسی بچه ها

به گزارش مجله نایس پاتوق، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از عدم امنیت اطلاعات کاربران فیس بوک تا گجت ویژه مسائل تنفسی بچه ها

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

درست یک هفته پیش بود که گوشی ریلمی X2 رونمایی شد. این گوشی با تراشه اسنپدراگون 730G وارد بازار شد و به نظر می رسد یک نسخه پرو از این گوشی نیز زودتر از آنچه انتظار می رفت رونمایی گردد. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

در حال حاضر گوشی های آنر 9 ایکس و آنر 9 ایکس پرو فروش خوبی دارند و آنر برای افزایش فروش و حفظ نظر مثبت خریداران رنگ جدیدی به نام سفید یخی را وارد بازار نموده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

طی روزهای اخیر گزارش هایی منتشر شده که می گوید اطلاعات کاربران واتس اپ و فیس بوک با پلیس انگلیس به اشتراک گذاشته می گردد. این موضوع اکنون باعث نگرانی مدیران فعلی و پیشین فیس بوک شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

اگر از کاربران مکینتاش هستید اما نمی توانید به وای فای متصل شوید یا اگر اتصال شما به دلایل مرموزی از وای فای قطع شده است، چندین راه چاره وجود دارد که می توانید برای حل مشکل امتحان کنید.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

بچه هایی که دچار مسائل تنفسی هستند معمولا احتیاج به مراقبت هایی خاص دارند. افزون بر این بعضی نوزادان نیز به دلیل حساسیت و شرایط خاصی که دارند بیشتر مورد توجهند به همین دلیل است که والدین سعی می نمایند از نوزادان خود به بهترین شکل مراقبت نمایند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 14 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 441

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از عدم امنیت اطلاعات کاربران فیس بوک تا گجت ویژه مسائل تنفسی بچه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از عدم امنیت اطلاعات کاربران فیس بوک تا گجت ویژه مسائل تنفسی بچه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید