منطقه15 آماده مدیریت آب گرفتگی و یخ زدگی

به گزارش مجله نایس پاتوق، منطقه15 برای مواجهه با شرایط متنوع جوی روزهای سرد زمستان آمادگی کامل دارد.

منطقه15 آماده مدیریت آب گرفتگی و یخ زدگی

به گزارش خبرنگاران، شهردار منطقه15 با بیان اینکه این حوزه با برنامه ریزی دقیق و مشخص، تلاش خود را برای ارائه خدمات سریع و به هنگام در رفع آبگرفتگی و یخ زدگی احتمالی معابر در هنگام نزولات آسمانی انجام می دهد، اضافه نمود: در همین زمینه مخازن مخصوص شن براساس نقشه GIS در 70 نقطه باب الرضای تهران شامل بزرگراه ها، رمپ و لوپ ها، معابر و پل های عابر پیاده مستقر شده است.

رضا شرفی ادامه داد: براساس دستورالعمل ستاد برف روبی، برای 3 موقعیت قبل از بارش، حین بارش و بعد از بارش نیز برنامه ریزی شده است و 12 سایت برف روبی شامل یک سایت مرکزی، 4 سایت در بزرگراه های امام رضا(ع)، آزادگان و شهید نجفی رستگار و 7سایت در نواحی هفتگانه تشکیل شده است.

او اضافه نمود: علاوه بر اینها 2 هزار و 200 نیروی انسانی در بخش خدمات شهری، فضای سبز، مسیل ها و قنوات، معبربان، شهربان و حوزه حمل ونقل و ترافیک با بهره گیری از وسایل و تجهیزات فردی و همچنین 215 دستگاه ماشین آلات تخصصی در آمادگی کامل هستند.

شرفی درباره کنترل آنلاین ماشین آلات، استقرار مسئول فوریت ها و خدمات اضطراری در سایت مرکزی برف روبی نیز گفت: 2 هزار تن مصالح موردنیاز نیز برای موقعیت اضطراری احتمالی تهیه شده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 13 آذر 1401 بروزرسانی: 13 آذر 1401 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 2139

به "منطقه15 آماده مدیریت آب گرفتگی و یخ زدگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منطقه15 آماده مدیریت آب گرفتگی و یخ زدگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید