مقاله: دسترسی های فرودگاه ونکوور به شهر

به گزارش مجله نایس پاتوق، در فرودگاه ونکوور تاکسی های مختلفی فعالیت می نمایند. تاکسی هایی که در فرودگاه فعالند همگی زیر 7 سال عمر دارند و تمام راننده ها هم موظف هستند به زبان انگلیسی صحبت نمایند. هزینه تاکسی از فرودگاه تا مرکز شهر حدودا 35 دلار خواهد بود. تاکسی یکی از راحت ترین گزینه های حمل و نقل فرودگاه ونکوور است و اگر پس از 1 نیمه شب تا قبل از 5 صبح به فرودگاه برسید تنها گزینه شما خواهد بود. با استفاده از تاکسی در مدت زمان 30 دقیقه می توانید به مرکز شهر ونکوور برسید. ایستگاه تاکسی ها در بیرون بخش دریافت چمدان واقع شده است و مسافران را به مرکز شهر و قسمت های مختلف می رساند. بسته به شدت ترافیک، کرایه تاکسی ممکن است کمی افزایش پیدا کند. بنابراین قبل از سوار شدن در خصوص کرایه تقریبی از راننده سوال کنید. اگر برای اولین بار به ونکوور سفر می کنید و با شهر آشنایی ندارید، یا آنکه چمدان های زیادی همراهتان است بهتر است از تاکسی بهره ببرید. تاکسی شما را از فرودگاه سوار می نماید و با هزینه ای قابل قبول درب هتل پیاده می نماید.

مقاله: دسترسی های فرودگاه ونکوور به شهر

فرودگاه بین المللی ونکوور در ریچموند و در فاصله 12 کیلومتری مرکز شهر ونکوور واقع شده است. فرودگاه ونکوور دومین فرودگاه پررفت و آمد در کانادا محسوب می گردد و در سال 2015 بیش از 20 میلیون مسافر از این فرودگاه استفاده نموده اند. حمل و نقل فرودگاه ونکوور بسیار متنوع است و در مدت زمانی کوتاه می توانید به راحتی خود را به مرکز شهر برسانید.

ونکوور کانادا در سال های اخیر همیشه از لحاظ کیفیت زندگی و امید به زندگی جزء 5 شهر برتر دنیا بوده است. آثار تاریخی فراوان، طبیعت زیبا و کیفیت بالای شهری باعث شده میلیون ها نفر برای سفر، این شهر کانادایی را انتخاب نمایند. اگر با استفاده از تور ونکوور به این شهر سفر می کنید لازم نیست نگران حمل و نقل فرودگاه ونکوور باشید، چرا که خدمات ترانسفر معمولا از سوی مجریان تور ارائه می گردد. اما اگر به صورت شخصی قصد سفر دارید و بلیت هواپیمایتان به مقصد فرودگاه ونکوور است ضروری است از قبل اطلاعات کافی در خصوص حمل و نقل فرودگاه داشته باشید.

منبع مقاله: دسترسی های فرودگاه ونکوور به شهر

انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 1804

به "مقاله: دسترسی های فرودگاه ونکوور به شهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: دسترسی های فرودگاه ونکوور به شهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید