مقاله: تعبیر خواب مدفوع، دیدن مدفوع در خواب نشانه چیست؟

به گزارش مجله نایس پاتوق، اگر در خواب دیدید که در توالت مدفوع می کنید و خود را نیز شستید، یعنی نگرانی های خود را کنار می گذارید. شما باید سعی کنید در جهت بالا بردن روحیه خود بکوشید.

مقاله: تعبیر خواب مدفوع، دیدن مدفوع در خواب نشانه چیست؟

اگر در خواب پهن و یا مدفوع اسب و گاو دیدید، تعبیرش رسیدن به مال به و روزی فراوان خواهد بود؛ به طوری که اگر دیدید پهن های زیادی داشتید، تعبیرش رسیدن به یک مال و ثروت درشت خواهد بود.

اگر در خواب ببینی از مخرج تو مدفوع و نجاست بیرون می آید و بدنت را مدفوع کثیف نموده است، تعبیرآن است که شما روزی تان از راه حرام هستید.

غایط یا مدفوع انسان، از آن قبیل خواب هاست که بسیار دیده می شود. از نظر بیشتر معبران مدفوع، پول و ثروت است به خصوص وجه نقد. این عقیده تا حدودی می تواند درست باشد، ولی تعبیر دقیق این خواب، رهایی از غم و اندوه است.

برخی معتقدند که مدفوع در خواب، نشان دهنده پول و ثروت است. این حدس در بین معبران بسیار تکرار شده است. کسانی که به طور سنتی در بین اقوام خواب تعبیر می کنند، مدفوع را ثروت می دانند و قطعا این گمان از همین جا ریشه گرفته است.

اگر در خواب ببینید در حال پاک کردن اثار مدفوع انسان یا حیوان هستید، چنین خوابی ممکن است نشان دهنده تلاش و تلاش بسیاری است که باید برای جبران اشتباهات یک فرد دیگر انجام دهید. خوشبختانه، این خواب نشان می دهد پاداش تلاش های تان را خواهید گرفت.

منبع مقاله: تعبیر خواب مدفوع، دیدن مدفوع در خواب نشانه چیست؟

انتشار: 7 آبان 1400 بروزرسانی: 7 آبان 1400 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 1809

به "مقاله: تعبیر خواب مدفوع، دیدن مدفوع در خواب نشانه چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: تعبیر خواب مدفوع، دیدن مدفوع در خواب نشانه چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید