مسکنی: ایجاد الگویی موثر از بانکداری اسلامی از راهبرد های بانک توسعه تعاون در دوره نو است

به گزارش مجله نایس پاتوق، معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بانک توسعه تعاون نیازمند نگاه تحولی برای ارائه خدمات اعتباری به تعاونگران است.

مسکنی: ایجاد الگویی موثر از بانکداری اسلامی از راهبرد های بانک توسعه تعاون در دوره نو است

به گزارش گروه اقتصادی خبرنگاران به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مهدی مسکنی در نشست معارفه سرپرست تازه بانک توسعه تعاون گفت: سرپرست تازه این بانک از مدیران جوان، انقلابی و باتجربه شبکه بانکی و برآمده از درون بانک توسعه تعاون و صندوق تعاون کشور است.

وی با تاکید براینکه از بانک توسعه تعاون انتظارات گسترده ای برای ارائه خدمات اعتباری و تخصصی به تعاونگران وجود دارد، اظهار کرد: طی سال های اخیر نیز بانک توسعه تعاون در روندی رو به رشد قرار داشته و بسکمک از مسائل و مسائل مرتفع شده است.

مسکنی اضافه نمود: بانک توسعه تعاون در چشم اندازی تازه به عنوان یکی از دستگاه های قابل اتکا برای ایفای نقش موثر در برنامه هفتم توسعه و حمایت از محرومان و کمک به ایجاد اشتغال در سراسر کشور مطرح است.

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی با اشاره به اینکه در سال های اخیر اقدامات و تدابیر اثرگذاری از سوی مدیریت سابق اجرا شده است، شرح داد: امیدواریم بانک توسعه تعاون در دوره پیش رو در راستا کارآمدی و بهره وری، حرکت کند.

وی شرح داد: تقویت ارتباط با تعاونی ها و تلاش برای ایجاد الگویی موثر از بانکداری اسلامی از جمله راهبرد های بانک توسعه تعاون در دوره تازه خواهد بود.

غلامحسین حسینی نیا معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور نیز در این نشست گفت: عملکرد مدیریت پیشین بانک موجب تاثیراتی مثبت در بخش تعاون بوده و سرپرست تازه بانک نیز از مدیران کوشا، شایسته و در قامت جوانان گام دوم انقلاب محسوب می شود.

محمد شیخ حسینی سرپرست تازه بانک توسعه تعاون نیز با تشکر از اعتماد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و معاونت امور تعاون گفت: بخش تعاون حائز ویژگی های مهمی از باب ایجاد اشتغال برای آحاد جامعه، ساماندهی جوانان جویای کار و اجرای راهبرد های اقتصاد مقاومتی است.

شیخ حسینی با بیان اینکه اعتقاد مقامات عالی نظام و وزارت مردم به موضوع تعاون فرصتی بزرگ برای بانک محسوب می شود، ادامه داد: این بانک در چارچوب های ابلاغی وزارتخانه حرکت خواهد کرد.

وی اضافه نمود: حمایت از کسب وکار های نوین تعاونگران و تعاونی های دانش بنیان مبتنی بر فرآیند ها و ابزار های نوین از راهبرد های بانک در دوره پیش رو است.

سرپرست بانک توسعه تعاون خاطر نشان کرد: سرمایه انسانی رکن اصلی موفقیت بانک به شمار می رود و هرگونه اقدام تحولی و روبه پیشرفت بانک از طریق نیرو های مستقر در صف و ستاد قابل انجام است.

وی با اشاره به تجربه و تخصص مدیران ارشد بانک توسعه تعاون گفت: با هم فکری و بهره مندی از تجمیع نظرات شرایطی را فراهم خواهیم کرد تا ظرفیت های بلااستفاده بخش تعاون به حالت بالفعل درآمده و شرایط برای افزایش دو برابری شاخص های عملکردی سرانه به ازای شعب و نیروی انسانی مهیا شود.

حجت الله مهدیان مدیر عامل پیشین بانک توسعه تعاون نیز در این نشست اظهار کرد: از مجموعه مدیران و کارکنان بانک انتظار می رود، نهایت همکاری را با مدیریت تازه داشته باشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 تیر 1401 بروزرسانی: 5 تیر 1401 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 2043

به "مسکنی: ایجاد الگویی موثر از بانکداری اسلامی از راهبرد های بانک توسعه تعاون در دوره نو است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسکنی: ایجاد الگویی موثر از بانکداری اسلامی از راهبرد های بانک توسعه تعاون در دوره نو است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید