مراقبان و رابطان سلامت مدارس اصول یاری های اولیه و امداد را فرا گرفتند

به گزارش مجله نایس پاتوق، کارگاه آموزشی یاری های اولیه و امداد با حضور 120 نفر از مراقبان و رابطان سلامت مدارس در شهرکرد برگزار گشت.

مراقبان و رابطان سلامت مدارس اصول یاری های اولیه و امداد را فرا گرفتند

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش وپرورش چهارمحال و بختیاری گفت: این کارگاه با حضور 120 نفر از مراقبان و رابطان سلامت مدارس در خانه معلم ناحیه یک شهرکرد برگزار گردید.

فخرالدین اسدی اضافه کرد: مهارت های ارزیابی حیاتی، احیای قلبی و ریوی، شکسته بندی و آتل بندی، پانسمان و بانداژ از سوی کارشناس اورژانس و فوریت های پزشکی به فراگیران آموزش داده شد.

بیشتر بخوانید

اسدی ادامه داد: این کارگاه به صورت قطبی برگزار گردید و مراقبان سلامت نواحی یک و 2 شهرستان شهرکرد، فارسان، کوهرنگ، لاران، بن، سامان، اردل و کیار با اصول یاری های اولیه و امداد آشنا شدند و در دوره ای که هفته آینده در شهرستان بروجن برگزار خواهد شد مراقبان سلامت مدارس بروجن، لردگان، خانمیرزا، فلارد، بلداجی و گندمان این اصول را آموزش خواهند دید.

لازم به ذکر است حوادث ساعات درس تربیت بدنی و ورزش و بعلاوه زمین خوردن دانش آموزان در مدارس بسیار شایع است و مراقبان سلامت با آموزش و بازآموزی اصول یاری های اولیه، درصورت بروز چنین حوادثی برای دانش آموزان و همکاران در مدارس خدمات لازم را ارئه می دهند.

خبرنگاران چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 22 آبان 1401 بروزرسانی: 22 آبان 1401 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 2131

به "مراقبان و رابطان سلامت مدارس اصول یاری های اولیه و امداد را فرا گرفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراقبان و رابطان سلامت مدارس اصول یاری های اولیه و امداد را فرا گرفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید