قاتل فراری در رشت دستگیر شد

به گزارش مجله نایس پاتوق، رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری قاتل فراری در شهرستان رشت اطلاع داد و گفت: قاتل در تحقیقات پلیس به قتل همسر خود در کرمانشاه اعتراف کرد که از وی یک قبضه سلاح کلت کمری به همراه 11 عدد فشنگ جنگی کشف شد.

قاتل فراری در رشت دستگیر شد

به گزارش ایسنا، سرهنگ علیرضا حدادی در جمع خبرنگاران در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی گیلان با اشرافیت اطلاعاتی از حضور قاتل فراری در یکی از روستا های شهرستان رشت آگاه شده و دستگیری وی را در دستور کار خود قرار دادند.

وی به تحقیقات و آنالیز های صورت گرفته توسط پلیس برای شناسایی مخفیگاه قاتل فراری اشاره نمود و اضافه نمود: ماموران پلیس آگاهی متهم این پرونده را شناسایی و با هماهنگی قضائی این قاتل فراری را در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند که از وی یک قبضه سلاح کلت کمری به همراه 11 عدد فشنگ جنگی کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با بیان اینکه قاتل در تحقیقات پلیس به قتل همسر خود در کرمانشاه اعتراف کرد، گفت: قاتل انگیزه خود را اختلافات خانوادگی با مقتول بیان کرد و پس دستگیری با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

سرهنگ حدادی در انتها با تاکید بر اینکه بخش مهمی از توفیقات پلیس مرهون همکاری مردم است، اعلام نمود: تعامل دو سویه پلیس و شهروندان در اجرای پیروز ماموریت های مختلف بسیار تاثیرگذار است.

منبع: فرارو
انتشار: 12 خرداد 1400 بروزرسانی: 12 خرداد 1400 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 1608

به "قاتل فراری در رشت دستگیر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قاتل فراری در رشت دستگیر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید