عنایتی: همواره رویارویی با استقلال برای من سخت بوده است، در هفته های اخیر اتفاقات عجیب و غریبی برای من افتاد

به گزارش مجله نایس پاتوق، رضا عنایتی سرمربی تیم فوتبال طرفدار گفت چه در لباس بازیکن و چه حالا در کسوت مربی رویارویی با استقلال همواره برای او سخت بوده است.

عنایتی: همواره رویارویی با استقلال برای من سخت بوده است، در هفته های اخیر اتفاقات عجیب و غریبی برای من افتاد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، رضا عنایتی در نشست خبری پیش از ملاقات تیمش مقابل تیم فوتبال استقلال در هفته اول لیگ برتر فوتبال، گفت: چه زمانی که مقابل استقلال بازی می کردم و چه الان که برای اولین بار به عنوان سرمربی روبه روی این تیم قرار می گیرم، چه به لحاظ احساسی و چه بازی شرایط برای من سخت بوده است.

وی اضافه نمود: طرفدار تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه را جذب نموده است و کوشش می کنیم بازی خوبی انجام دهیم. امیدوارم هر کسی بازی را از تلویزیون یا استادیوم می بیند، شاهد یک بازی خوب و تماشایی باشد.

سرمربی تیم فوتبال طرفدار درباره اینکه تیم او ناشناخته است، گفت: بازی اول لیگ خیلی سخت است، چون تیم ها بدون اینکه شناختی از هم داشته باشند، روبه روی هم قرار می گیرند. تیم ما به نسبت فصل گذشته در لیگ دسته اول تغییرات زیادی نموده است. بازیکنان جوان و باتجربه ای داریم و مطمئن باشید حرف های زیادی برای گفتن خواهند داشت. بازیکنان طرفدار با انگیزه زیاد می خواهند نتیجه بگیرند. دعا می کنم فردا بازی خوبی گردد و همه از تماشا آن لذت ببرند.

عنایتی در خصوص شرایط مالکیت باشگاه طرفدار یادآور شد: سریال های زیادی برای انتقال طرفدار رخ داد . خودم در این رابطه بیش از هشت یا 9 جلسه داشتم. این اواخر دوستی به نام علیرضا معصومی به من برخورد کرد که دستم را باز گذاشت و باید از او تشکر کنم. اوایل بستن تیم شرایطی را فراهم کرد و امیدوارم در جای دیگر بتوانم کارش را جبران کنم. با اینکه مالک باشگاه بود، اما مصاحبه ای از او ندیدیم. برخلاف دوستان دیگر که واسطه یا دنبال مالکیت بودند و صحبت می کردند، من سکوت نموده بودم. اتفاقات عجیب و غریبی برای من در این مدت افتاد و چون خودم شرایط اقتصادی برای حمایت از تیم را نداشتم باید امتیاز باشگاه واگذار می شد، اما در حال حاضر تیم بسیار خوبی در باشگاه حضور دارد و من امروز به عنوان سرمربی در خدمت شما هستم.

وی در خصوص اینکه چه کسی مدیرعامل باشگاه است، گفت: دکتر اسدی مدیرعامل باشگاه است و هر اخباری در رابطه با باشگاه بخواهید کسب کنید، ایشان جوابگو خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال طرفدار در واکنش به اینکه گفته می گردد قرار است نام طرفدار به دیهیم تغییر کند، گفت: هنوز این اتفاق نیفتاده است. وقتی مالکیت باشگاه عوض گردد، می توانند نام را تغییر بدهند. هنوز نام طرفدار تغییر ننموده است، اما فکر کنم این اتفاق بیفتد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 آبان 1400 بروزرسانی: 22 آبان 1400 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 1829

به "عنایتی: همواره رویارویی با استقلال برای من سخت بوده است، در هفته های اخیر اتفاقات عجیب و غریبی برای من افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عنایتی: همواره رویارویی با استقلال برای من سخت بوده است، در هفته های اخیر اتفاقات عجیب و غریبی برای من افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید