3 ستاره خارجی النصر از فهرست بازی با پرسپولیس خط خوردند ، تصمیم عجیب در مورد رونالدو؟

به گزارش مجله نایس پاتوق، طبق اعلام روزنامه الریاضیة، سه بازیکن النصر در ملاقات برابر پرسپولیس به طور قطعی غایب خواهند بود.

3 ستاره خارجی النصر از فهرست بازی با پرسپولیس خط خوردند ، تصمیم عجیب در مورد رونالدو؟

به گزارش خبرنگاران کاروان النصر در شرایطی صبح امروز راهی تهران می گردد که بزرگترین روزنامه عربستان از قطعی بودن غیبت سه بازیکن در ملاقات با پرسپولیس خبر داده است.

الریاضیة به نقل از منابع مطلع خود نوشته است که دستیاران لوئیس کاسترو به این سرمربی پرتغالی توصیه نموده اند که سکو فوفانا، هافبک ساحل عاجی، ایمن یحیی، مهاجم و عبدالله مادو، مدافع، در ملاقات برابر پرسپولیس به میدان نروند.

همان منابع شرح دادند که دستیاران قصد داشتند به این سه نفر تمرینات قدرتی بیشتری بدهند و سطح تناسب اندام آنها را پس از آسیب دیدگی عضلانی که این بازیکنان را در هفته های اخیر از تمرین باز داشته بود، بالا ببرند.

این در شرایطی است که کاسترو هنوز نام پنجمین بازیکن خارجی مورد نظر خود را برای این ملاقات انتخاب ننموده است. حضور مارسلو بروزوویچ، سادیو مانه و آمریک لاپورت برابر پرسپولیس قطعی است و گفته می گردد از بین رونالدو، تالیسکا و الکس تلس یک بازیکن خط خواهد خورد.

اعضای این تیم صبح امروز با هواپیمای اختصاصی راهی ایران می گردد و بازیکنان النصر عصر دوشنبه آخرین جلسه تمرینی خود را در استادیوم آزادی انجام خواهد داد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 شهریور 1402 بروزرسانی: 27 شهریور 1402 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 2259

به "3 ستاره خارجی النصر از فهرست بازی با پرسپولیس خط خوردند ، تصمیم عجیب در مورد رونالدو؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 ستاره خارجی النصر از فهرست بازی با پرسپولیس خط خوردند ، تصمیم عجیب در مورد رونالدو؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید