خطر بزرگی که پرسپولیس را تهدید می نماید

به گزارش مجله نایس پاتوق، خبرنگاران: پرسپولیس کمتر از یک ماه دیگر باید در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود و در این راستا و در اولین ملاقات کار دشواری برابر الهلال عربستان پیش رو دارد. این بازی وقتی سخت تر می گردد که بدانیم عربستان به اسم میزبان متمرکز معرفی شده و دو نماینده این تیم در این رقابت ها می توانند از امتیاز میزبانی بهره ببرند.

خطر بزرگی که پرسپولیس را تهدید می نماید

به گزارش خبرنگاران، با این حال، بیش از مشکل میزبانی، این روز ها خطر بزرگی که پرسپولیس را تهدید می نماید نداشتن بازی های تدارکاتی است. برخلاف الهلال که با آغاز رقابت های لیگ فوتبال عربستان مسئله ای از لحاظ انسجام و هماهنگی بین بازیکنان و انجام کار های تاکتیکی اش ندارد، پرسپولیس به تعطیلی لیگ برتر ایران خورده و نمی تواند بازیکنانش را در شرایط مسابقه نگه دارد.

البته آنطور که به نظر می رسد یحیی گل محمدی، سرمربی این تیم از چند روز پیش رایزنی های مختلفی را با چند تیم لیگ رجحان داشته تا با آن ها بازی های محبت آمیز ای داشته باشد. به نظر می رسد یحیی جوری برنامه ریزی نموده که پیش از ملاقات با الهلال عربستان حداقل 4 بازی تدارکاتی برای پرسپولیس در برنامه بگنجاند.

منبع: فرارو
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 1770

به "خطر بزرگی که پرسپولیس را تهدید می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خطر بزرگی که پرسپولیس را تهدید می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید