ضرورت تربیت پلیس اجتماعی، حرفه ای و پیشرفته با رویکرد جامعه محور

به گزارش مجله نایس پاتوق، جانشین فرمانده تیپ ویژه تهران عظیم با تاکید بر کیفی سازی آموزش ها متناسب با اولویت ها و نیازهای ماموریتی گفت:هدف ما در آموزش، تربیت پلیس اجتماعی، حرفه ای و پیشرفته با رویکرد جامعه محور است.

ضرورت تربیت پلیس اجتماعی، حرفه ای و پیشرفته با رویکرد جامعه محور

به گزارش خبرنگاران سرهنگ سید مصدق موسوی مهر در جمع کارکنان پلیس راهور تهران عظیم داشتن اقتدار، توانمندی، جدیت و شجاعت را از ویژگی های مهم در پیشبرد اهداف هر سازمان برشمرد و اظهار کرد: آموزش کارکنان، نخستین عامل ایجاد و تضمین اثر بخشی در انجام مطلوب ماموریت ها است که اگر به درستی اجرایی گردد، پایه و اساس سایر فعالیت ها را فراهم خواهد ساخت.

وی از امنیت به عنوان زیربنا و لازمه هرگونه پیشرفت و توسعه در جامعه یاد کرد و گفت: هدف ما در آموزش، تربیت پلیس اجتماعی، حرفه ای و پیشرفته با رویکرد جامعه محور است. درهمین راستا یگان های ویژه اقدامات مطلوب و اساسی را در راستای رسیدن به پلیس هوشمند و در تراز انقلاب برنامه ریزی و اجرایی نموده است.

موسوی مهر با بیان اینکه آموزش، مهمترین مبنای دستیابی به مؤلفه های پلیس هوشمند و مقتدر است، اظهارکرد: مد نظر قرار دریافت تجربیات در جلسات مدیریت دانش باعث می گردد موضوعات از لحاظ علمی و قانونی مورد آنالیز قرار بگیرد و موانع و معایب معین و با طرح ریزی و برنامه ریزی های مدون با روش های نوین، این نواقص برطرف گردد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، وی در سرانجام با تاکید بر ضرورت بازخوردگیری در امور آموزشی ارائه شده به کارکنان خاطر نشان کرد: فرماندهان و کارکنان به صورت مستمر شرایط روز را بازشناسی نمایند و به این نکته توجه نمایند که تقویت زیرساخت های معنوی در کنار آمادگی بسیار مهم است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 مهر 1399 بروزرسانی: 17 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 1146

به "ضرورت تربیت پلیس اجتماعی، حرفه ای و پیشرفته با رویکرد جامعه محور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرورت تربیت پلیس اجتماعی، حرفه ای و پیشرفته با رویکرد جامعه محور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید