شناسایی 44 فرصت سرمایه گذاری در حوزه گردشگری استان خراسان شمالی

به گزارش مجله نایس پاتوق، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی با اشاره به شناسایی 44 فرصت سرمایه گذاری در حوزه گردشگری استان گفت: برای هفت پروژه گردشگری بی نام در خراسان شمالی، سرمایه گذاران اعلام آمادگی کردند.

شناسایی 44 فرصت سرمایه گذاری در حوزه گردشگری استان خراسان شمالی

با وبسایت گردشگری تریپ ادوایزر همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی، حبیب یزدان پناه در نشست گردشگری و توسعه که با حضور فعالان و علاقه مندان این حوزه برگزار گردید، اظهار کرد: مجوزهای بی نام برای کاهش مدت زمان و برطرف موانع پیش روی سرمایه گذاران در استان صادر می گردد، تاکنون هفت مجوز بی نام حوزه گردشگری به نام سرمایه گذاران ثبت شده است.

او توضیح داد: با این اقدام کوشش می کنیم تا بیش از پیش توجه سرمایه گذاران را جلب و مراحل اخذ مجوز را تسهیل کنیم، چراکه رونق مالی و توسعه گردشگری با جذب سرمایه گذاری در این بخش امکان پذیر است. اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان نیز در این زمینه حمایت می نماید.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی با اشاره به در نظر دریافت مشوق هایی برای سرمایه گذاران، مطرح نمود: حذف محدودیت پروژه ها برای استفاده از تسهیلات صندوق توسعه ملی از مهم ترین مشوق ها بوده است و استاندار نیز برای برطرف مسائل سرمایه گذاران و کاهش زمان صدور مجوز کوشش می نماید.

او توضیح داد: خراسان شمالی به دلیل قرار دریافت در راستا زائران میلیونی بارگاه امام هشتم (ع) و دارا بودن جاذبه های گردشگری و طبیعی، تنوع فرهنگ و اقوام گوناگون، پتانسیل بالقوه ای درزمینهٔ توسعه گردشگری دارد که تحقق آن مستلزم هم افزایی تمام دستگاه ها و قرار دریافت آن ها در کنار یکدیگر است.

یزدان پناه با اشاره به شناسایی 44 فرصت سرمایه گذاری در حوزه گردشگری استان، گفت: این پروژه ها شامل مجتمع های تفریحی، توریستی، خدمات رفاهی، کمپ، اکو کمپ، رستوران های سنتی و... بوده که در محور اصلی و جاده آسیایی جانمایی می گردد.

او ابراز امیدواری کرد: با سرمایه گذاری و بهره برداری از این پروژه ها می توانیم از ظرفیت مسافران عبوری استفاده و ماندگاری آن ها در استان را تثبیت کنیم و در گام بعد قصد داریم خراسان شمالی را از معبر به مقصد تبدیل کنیم.

منبع: میراث آریا
انتشار: 22 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 474

به "شناسایی 44 فرصت سرمایه گذاری در حوزه گردشگری استان خراسان شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شناسایی 44 فرصت سرمایه گذاری در حوزه گردشگری استان خراسان شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید