شرکت کارن تجارت بهین، ارائه دهنده راهکارهای نظافت صنعتی در ایران

به گزارش مجله نایس پاتوق، امروزه پیشرفت های بسیار چشمگیری در کلیه حوزه ها و مسائل مختلف به وجود آمده است. صنعت نظافت یکی از حوزه های مهم در این زمینه است که در طول سالیان متمادی پیشرفت های فوق العاده ای داشته است.

شرکت کارن تجارت بهین، ارائه دهنده راهکارهای نظافت صنعتی در ایران

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام کارن تجارت، شرکت های تولیدکننده تجهیزات نظافتی انواع و اقسام دستگاه های حرفه ای را با تکنولوژی های نوین و به روز طراحی و روانه بازارهای جهانی کرده اند. امروزه می توان گفت که اکثریت صنایع و ارگان ها ازاین گونه تجهیزات به عنوان بخشی از برنامه نظافت روزانه خود بهره می برند.

کارن تجارت بهین، ارائه دهنده انواع دستگاه های اسکرابر، کارواش صنعتی، زمین شوی، جاروبرقی صنعتی، موکت شوی و فرش شوی صنعتی و بخارشوی صنعتی.

بسیاری از صاحبان صنایع به منظور نظافت حرفه ای و مکانیزه محیط خود احتیاج به ارائه راهکارهای حرفه ای و درست در این زمینه هستند. مشاوره تخصصی و ارائه راهکارهای نظافتی توسط شرکت های فراهم کننده تجهیزات نظافتی بخشی از وظایف اصلی این شرکت ها است. کارشناسان فروش شرکت های نظافتی احتیاجمند ارائه اطلاعاتی از طرف شما هستند تا مطابق آن بتوانند هدایت ها و مشاوره های لازم را به منظور خرید دستگاه های نظافتی به شما مشتریان گرامی انجام دهند. ازجمله این اطلاعات می توان به: مساحت یا متراژ محیط، نوع و میزان آلودگی، میزان بودجه و میزان زمان و تعداد دفعاتی که قرار است فرآیند نظافت انجام گردد اشاره نمود.

شرکت های گوناگونی در زمینهٔ ارائه مشاوره خرید تجهیزات نظافتی به صنایع و محیط های صنعتی در ایران فعال هستند که در این میان شرکت کارن تجارت بهین با سابقه طولانی و حرفه ای درزمینهٔ فروش و خدمات پس از فروش انواع تجهیزات نظافتی از برند معروف و معتبر KARCHER آلمان و ارائه مشاوره فنی و تخصصی در زمینهٔ فروش انواع دستگاه های نظافتی (اسکرابر، دستگاه های کارواش، جاروبرقی های صنعتی، دستگاه های شستشوی فرش مبل، دستگاه های سوییپر و ...)، آماده خدمت رسانی به هم وطنان عزیز در سرتاسر ایران می باشد. حتی در صورت لزوم کارشناسان کارن تجارت می توانند به صورت حضوری از مجموعه و محیط شما بازدید کرده و هدایت های لازم را برای خرید دستگاه های نظافتی به شما عزیزان ارائه دهند.

شرکت کارن تجارت به منظور تسهیل در خرید انواع محصولات نظافت صنعتی و خانگی، اقدام به راه اندازی فروشگاه اینترنتی تحت عنوان کارچر شاپ و نمایشگاه دائمی کارچر سنتر تهران در خیابان آزادی تهران کرده است تا کلیه عزیزان واقع در تهران و شهرستان بتوانند خیلی آسان و بدون هیچ دغدغه ای از فروشگاه اینترنتی و نمایشگاه دائمی این شرکت خرید کنند. در این فروشگاه ها تمامی محصولات برند کارچر آلمان ازجمله محصولات صنعتی، با توضیحات کامل به همراه مشخصات فنی ارائه شده است. شما مشتریان گرامی می توانید تمامی اطلاعات لازم را در مورد تمامی محصولات به دست آورده و در صورت داشتن هرگونه سوالی با شماره 02154091 تماس حاصل فرمایید.

در پایان ذکر این نکته لازم است که تمامی محصولات ارائه شده توسط شرکت کارن تجارت بهین دارای گارانتی یک ساله و خدمات پس از فروش پانزده ساله می باشد.

پایانی رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 388

به "شرکت کارن تجارت بهین، ارائه دهنده راهکارهای نظافت صنعتی در ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت کارن تجارت بهین، ارائه دهنده راهکارهای نظافت صنعتی در ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید