سومین شهر پرجمعیت قزاقستان قرنطینه می گردد

به گزارش مجله نایس پاتوق، شهردار شهر شیمکنت قزاقستان در پیامی از اعمال بعضی محدودیت های تردد با هدف مقابله با شیوع ویروس کرونا در این شهر اطلاع داد.

سومین شهر پرجمعیت قزاقستان قرنطینه می گردد

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در دوشنبه، مارات آیتین اف شهردار شهر شیمکنت قزاقستان در پیامی از اعمال بعضی محدودیت های تردد با هدف مقابله با شیوع ویروس کرونا در این شهر اطلاع داد.

وی گفت: خروج و ورود همه وسایل نقلیه به استثنای ترانزیتی و همچنین وسایل نقلیه ای که کالاهای مورد احتیاج شهر را تامین می نمایند از ساعت 9 شب 31 مارس ممنوع و همه ساکنان موظف به پوشیدن ماسک هستند.

آیتین اف اضافه نمود: ساکنان باید آگاهانه و با مسئولیت کامل الزامات بهداشتی و محدودنماینده را رعایت نمایند. برگزاری جشن های خانوادگی و مراسم مذهبی کاملا ممنوع است.

وی توضیح داد: ما تمام کوشش خود را می کنیم تا از کمبود مواد احتیاج اولیه پیشگیری گردد.

قبل از این تصمیم گرفته شده بود که به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا فرودگاه، راه آهن، ایستگاه ها، مهد کودک ها و همچنین اماکن عمومی در شهر شیمکنت به حالت تعلیق درآید.

تا به امروز در دو شهر پرجمعیت قزاقستان از جمله نورسلطان و آلماتی قرنطینه اعلام شده است. اقدامات مشابهی از دیروز در قراغندی، تمیرتائو، آبای، ساران، شاختینسک و آکتائو اجرا شده است.

در مجموع در حال حاضر در قلمرو قزاقستان 325 مورد ابتلا به ویروس کرونا شناسایی شده است. از این میان 22 نفر بهبود و 2 تن دیگر فوت کردند.

از صبح 16 مارس در این کشور شرایط فوق العاده اعلام شده است.

ح

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 30 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 894

به "سومین شهر پرجمعیت قزاقستان قرنطینه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سومین شهر پرجمعیت قزاقستان قرنطینه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید