شوخی اول آوریل 2018 اتحادیه اروپا با بریتانیا و برترین دروغ های سرتاسر جهان

به گزارش مجله نایس پاتوق، هر سال، در روز اول آوریل، در سراسر دنیا، با گفتن دروغ هایی به شوخی، این روز را گرامی می دارند. در این مقاله، شوخی اتحادیه اروپا با بریتانیا و برترین دروغ های روز اول آوریل در سراسر دنیا، را بخوانید.

شوخی اول آوریل 2018 اتحادیه اروپا با بریتانیا و برترین دروغ های سرتاسر جهان

امروز، اول آوریل، روز اخبار غیر واقعی است؛ روزی که کمپانی ها، روزنامه ها و لطیفه گویان از سراسر دنیا، کوشش می نمایند تا با شوخی های مختلف، ما را دست بی اندازند. البته روز اول آوریل سال جاری، مصادف با جشن یکشنبه عید پاک نیز هست.

در ادامه، بعضی از شوخی های این روز جالب را در اختیار شما خواهیم گذاشت.

دروغ اتحادیه اروپا در خصوص بریتانیا

اتحادیه اروپا، سال جاری در روز دروغ اول آوریل، با بریتانیا و به خصوص پاسپورت های آبی پس از برکسیت انگلستان، شوخی کرد.

این دروغ ادعا می نماید که تمام پاسپورت های اتحادیه اروپا باید به رنگ آبی تیره در بیایند و این به این معنا است که پاسپورت های نمادین انتخابی مردم انگلستان بی استفاده می شوند.

افرادی که در رفراندوم به عدم خروج انگلستان از اتحادیه اروپا رای داده بودند (Remainers) از این شوخی بسیار استقبال کردند. سارا وولاستون، یکی از اعضای حزب توری (Tory MP) که هوادار ماندن بریتانیا در اتحادیه اروپا بود، توئیت کرد:

این، برترین دروغ اول آوریل بود.

گد کلن، یکی از اعضای اسکاتلدندی حزب کارگری نیز توئیت کرد:

برترین دروغ روز اول آوریل

برگر کینگ

امروز عید پاک است. پس صدالبته که باید روی همه چیز شکلات ریخت. قطعا برگر کینگ هم با ما هم عقیده است، به خاطر اینکه به این مناسبت اولین ووپر (whooper) شکلاتی خود را ساخته است.

فست فود زنجیره ای برگر کینگ اوایل سال جاری گفت، نسخه دسر غذای اصلی منوی خود یعنی ووپر را به منو اضافه می نماید.

ووپر شکلاتی از یک تکه نان شکلاتی، یک تکه شکلات گریل شده گرد، شیره تمشک به جای کچاپ، تکه های شکلات سفید دایره ای به جای پیاز، پرتقال توسرخ آغشته به آبنبات به جای گوجه فرنگی، شکلات شیری به شکل برگ های کلم و وانیل به جای مایونز تشکیل شده است که البته به نظر بسیار خوشمزه می آید!

ایموجی های تفرقه انداز و خطرناک

شوخی های با تم برکسیت، سال جاری، از سمت بسیاری از افراد مورد استقبال قرار گرفته است. گزارشات حاکی از این هستند که یک شرکت ایتالیایی برنامه دارد برای این مذاکرات، ایموجی های رسمی برکسیت (خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا) و ریمین (هوادارن عدم خروج) به نام بولداگ برکسیت و استاری بلو (Starry Blue)، خلق کند.

شرزو پریماورا گزارش می دهد:

این ایموجی ها که قرار است در روز یکشنبه منتشر شوند و باید آن ها را خریداری کرد، به افراد این انتخاب را می دهد که از این ایموجی ها برای هویت دادن به پروفایل های شبکه های اجتماعی خود استفاده نمایند.

حزب محافظه کاران هوادار برکسیت و گروه مخالفان برکسیت، هر دو این ایموجی ها را به پول درآوردن از سیاست، محکوم نموده اند.

هر دو گروه در بیانیه ای مشترک، گفتند:

هیچ کدام از کسانی که در رفراندوم، کمپین تشکیل داه اند، نمی خواهند که سازمان های بی نام و نشان، از رای های بریتانیایی، بهره برداری نمایند. برکسیت مساله ای بسیار جدی است و نباید برای شوخی های احمقانه از آن استفاده کرد.

آخرین مهمانی مجردی پرنس هری در چادرهای صحرایی

پرینس هری میخواهد آخرین مهمانی آخر هفته مجردی خود را در ماه آوریل با نوشیدن اسموتی لاوربرد (laverbread) در ولز غربی و به پا کردن چادرهایی برای آرامش روحانی بگذراند.

نامزد او اردوگاهی تمام عیار که هزینه اقامت در آن شبی 750 پوند است را انتخاب نموده که به همراه دوستان خود مونگو چاوز و جستون کاندرو که استاد ریکی (reiki) هم هستند در آن اقامت نمایند.

به گفته یکی از دوستان، مگان می خواهد هری آخر هفته را در آرامش بگذراند و فکر می نماید گذراندن آخر هفته در ولز و مدیتیشن راه مناسبی برای این کار باشد.

سه طعم نو کوکاکولا

بر طبق گزارشات، شرکت کوکاکولا سه طعم نو آووکادو، خمیر ترش (sourdough) و زغال را در اینستاگرام خود، معرفی نموده است.

ساندی میرور گزارش نموده است:

کمپانی کوکاکولا می گوید تحقیقات ما نشان می دهد که این طعم های نو در میان طعم های مورد علاقه مشتریان ما بوده اند.

کوکاکولا در بیانیه ای به این روزنامه گفت:

آن ها قول می دهند که این طعم های نو، فوق العاده و بدون شکر هستند و بعلاوه برای هر وعده غذایی، به عنوان یک نوشیدنی ایده آل، در اختیار مشتریان خواهند بود.

آوردن VAR

خبرگذاری sun یکشنبه با دو موضوع VAR (یاری داور ویدیویی) و واقعیت مجازی بازی نموده است. به گفته این خبرگزاری داورها از هدست هایی مجهز به یاری داور ویدیویی به ارزش پنج هزار پوند برای افزایش سرعت تصمیم گیری در صحنه های جنجالی استفاده خواهند کرد.

استفاده از این تکنولوژی بدین معنا است که داورها مجبور نخواهند بود تا برای تصمیم گیری به تلویزیون کنار زمین بروند. بلکه داور می تواند تصویرهای یاری داور ویدیویی را در همان لحظه به صورت سه بعدی در جلوی خود ببیند.

ساختار دوربین های این تکنولوژی به گونه ای در دورتادور زمین تعبیه شده است که داوران بتوانند در افسایدگیری، دقت بسیار بالایی داشته باشند. این تکنولوژی دارای حسگر حرکتی فوق العاده ای است که حرکت شیرجه برای شبیه سازی خطا را به خوبی تشخیص می دهد. همه این امکانات در همان لحظه وقوع، تصویرها را در اختیار داور قرار می دهند.

سخنگو فیفا آوریل بلاگ به روزنامه گفته است:

آزمایش های اجرا شده ثابت نموده اند که این هدست ها نسل آینده یاری داور ویدیویی هستند.

گوگل مپ

سال گذشته، گوگل مپ، نسخه گوگل نوم (Google Gnome)، هوش مصنوعی سخنگو برای باغ شما را در این روز، ارائه کرد. سال جاری، این غول اینترنت، در سرویس نقشه خود، بازی مفرحی را معرفی نموده است.

زمانی که شما اپلیکیشن را باز می کنید، نسخه بازی قابل پخش والی کجاست، برای شما نمایش داده می گردد. او لوکیشن خود را در نقشه به شما می گوید ولی در میان جمعیت مخفی شده است. شما باید او و دوستانش را در لوکیشن های مختلف سفر در دنیا، پیدا کنید.

ویرجین استرالیا (Virgin Australia)

ریچارد برنسون، اغلب در روز دروغ اول آوریل، در صدر شوخی ها قرار می گیرد. سال جاری، شرکت هواپیمایی وی، ویرجین استرالیا، کلاس اسپین، اولین کابین دوچرخه سواری در حین پرواز را معرفی نموده است.

این کابین نو به مسافران اجازه می دهد که در طول پروازهای بین المللی طولانی، کالری بسوزانند.

اما مسترز، مربی فعال ویرجین استرالیا گفت:

هر کابین اسپین کلاس طوری طراحی شده است که با بهینه ترین تعداد ضربان قلب، بیشترین کالری را در بدن مسافران بسوزاند.

سودا سوک (SodaSoak)

کمپانی سودا استریم، محصول نو خود، سوداسوک، حباب سازی برای وان حمام معرفی نموده است.

ستاره سریال مشهور بازی تاج و تخت، تور بیورنسن و رضا فراهان، مجری تلویزیونی، در ویدئو مرتبط با معرفی این محصول شرکت نموده اند.

دنیل بیرنبام، مدیر اجرایی سودا استریم، گفت:

سودا استریم، همیشه در پی راه هایی برای خلق لحظات شادی است و روز دروغ اول آوریل، فرصتی بی نظیر برای این کار است.

تور بیورنسن، بازیگر ایسلندی نقش کوه در سریال بازی تاج و تخت، از هواداران استفاده نکردن از پلاستیک است و می گوید:

مورد قابل توجه در خصوص کمپین های سودا استریم این است که آن ها به فکر مشکل آلودگی محیط زیستی پلاستیک و بعلاوه سلامتی مشتریان خود هستند.

منبع: کجارو / The Daily Telegraph
انتشار: 27 تیر 1401 بروزرسانی: 27 تیر 1401 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 2062

به "شوخی اول آوریل 2018 اتحادیه اروپا با بریتانیا و برترین دروغ های سرتاسر جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شوخی اول آوریل 2018 اتحادیه اروپا با بریتانیا و برترین دروغ های سرتاسر جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید