روابط ایران با روسیه و چین, توطئه های آمریکا را خنثی می نماید

به گزارش مجله نایس پاتوق، خبرنگاران: رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: در عرصه هسته ای, روابط بین ایران و کشورهای روسیه و چین به عنوان اعضای دائم شورای امنیت نقش مهمی در خنثی سازی بسیاری از توطئه های آمریکا دارد.

روابط ایران با روسیه و چین, توطئه های آمریکا را خنثی می نماید

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران از بروجرد، علاء الدین بروجردی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور وزیر خارجه چین در تهران به عنوان یکی از اعضاء 1+5 گفت: مواضع کشورهای چین و روسیه در مذاکرات هسته ای و 1+5 مثبت است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس با اشاره به اینکه سفر وزیر خارجه چین به ایران در این راستا قابل تفسیر است، اعلام کرد: در عرصه هسته ای روابط بین ایران و کشورهای روسیه و چین به عنوان اعضاء دائم شورای امنیت نقش مهمی در خنثی سازی بسیاری از توطئه های آمریکا دارد.

وی اعلام کرد: کوشش آمریکا در این باره مذبوحانه است چرا که هیئت های خارجی در سفر به کشور ایران به این جمع بندی می رسند که تحریم ها هیچ تأثیری در این کشور نداشته است.

بروجردی گفت: تامین امکانات مورد احتیاج ملت در حوزه های مختلف به معنای مدیریت تحریم ها است که موجب شده تحریم ها به فرصت تبدیل گردد و به عبارت دیگر اعمال سیاست تحریم غرب علیه جمهوری اسلامی ایران کاملا شکست خورده است.

ج

منبع: تسنیم
انتشار: 6 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 568

به "روابط ایران با روسیه و چین, توطئه های آمریکا را خنثی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روابط ایران با روسیه و چین, توطئه های آمریکا را خنثی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید