راه های البرز سالانه 2 بار خط کشی می گردد

به گزارش مجله نایس پاتوق، خبرنگاران/البرز مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز با اشاره به اینکه راه های شریانی و اصلی استان سالانه دوبار خط کشی می گردد، گفت: سال جاری برای انجام این پروژه سه میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است.

راه های البرز سالانه 2 بار خط کشی می گردد

علی زندی فر روز چهارشنبه 21 مهرماه در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای پروژه خط کشی راه های البرز که شامل آزادراه تهران- کرج- قزوین و مسیرهای اصلی، فرعی و جاده های روستایی استان می گردد، اظهار کرد: خط کشی ها سالانه در دو نوبت انجام می گردد که سال جاری برای اجرای آن اعتباری بالغ بر سه میلیارد تومان پیش بینی شده است.

به گزارش خبرنگاران، وی در ادامه با بیان اینکه خط کشی راه ها از ارزان ترین علائم ایمنی هستند چون مستقیما در دید راننده قرار دارند، اضافه کرد: در این راستا نیروهای راهداری استان به منظور افزایش ایمنی، راهنمایی وسایل نقلیه، آگاهی دادن به کاربران راه، تفکیک باندهای رفت و برگشت در نقاط بدون جداکننده وسط و کاهش اندازه تصادفات رانندگی عملیات خط کشی راه های ارتباطی تحت پوشش را به طور ویژه انجام می دهند.

این مسئول اضافه کرد: عملیات خط کشی در تمام محورهای استان انجام می گردد ولی محورهای پرتردد و گردشگری در اولویت خط کشی قرار دارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 آبان 1400 بروزرسانی: 7 آبان 1400 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 1810

به "راه های البرز سالانه 2 بار خط کشی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه های البرز سالانه 2 بار خط کشی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید