رافت: پرسپولیس برنده شهرآورد می گردد، برومند: دربی 93 جنجالی نخواهد بود

به گزارش مجله نایس پاتوق، 2 کارشناس فوتبال کشورمان درباره بازی تیم های استقلال و پرسپولیس در جام حذفی، توضیحاتی را بیان کردند.

رافت: پرسپولیس برنده شهرآورد می گردد، برومند: دربی 93 جنجالی نخواهد بود

سرانجام رافت و پرویز برومن بازیکنان اسبق تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال در گفت وگو با ، درباره دربی 93 در جام حذفی توضیحاتی را بیان نمودند.

ابتدا سرانجام رافت مهاجم اسبق پرسپولیس در مورد این ملاقات، گفت: به نظرم پرسپولیس برنده دربی می گردد. خوشبختانه شرایط این تیم خیلی خوب است، زیرا بازیکنان این تیم نزدیک 5 سال است کنار هم بازی می نمایند و در 4 سال متوالی هم قهرمان لیگ برتر شده اند. برای پرسپولیس شرایط از این بهتر نمی گردد و بازیکنان از لحاظ روحی و روانی شرایط مناسبی دارند.

او اضافه کرد: استقلال هم تیم دست و پا بسته ای نیست و شرایط خیلی خوبی دارد. خط حمله استقلال از آمادگی خوبی برخوردار است و هافبک های باکیفیتی در این تیم بازی می نمایند. در مجموع فکر می کنم بازی بسیار خوب و تماشایی را در دربی جام حذفی شاهد خواهیم بود. بازی به دلیل نبود تماشاگران هیجان لازم را نخواهد داشت، اما فکر می کنم از لحاظ کیفی دربی خوبی گردد. پرسپولیس و استقلال 2 بار این فصل به مصاف هم رفته اند و با ضعیت یکدیگر آشنا هستند.

رافت در ادامه بیان نمود: من هم مانند طرفداران از باخت ناراحت می شوم، اما در صورت شکست، باز هم اتفاق خاصی رخ نمی دهد. استقلال و پرسپولیس باید این نکته مهم را در نظر بگیرند که بعد از این بازی باید در لیگ قهرمانان آسیا شرکت نمایند و در آن رقابت ها دیگر رنگ پیراهن مهم نیست. آن ها باید بدانند که در صورت ناکامی در دربی، روحیه خود را برای رقابت با تیم های آسیایی از دست ندهند.

بازیکن اسبق پرسپولیس در باره اتفاقات عجیب انتخاب داور دربی، مطرح نمود: فوتبال ایران داوران بسیار خوبی دارد و فکر نمی کنم اتفاق خاصی رخ دهد. پیغام حیدری داوری جوان، اما باتجربه است. اگر از همان ابتدا حیدری را به عنوان داور دربی انتخاب می کردند، هیچ کس اعتراض نمی کرد. البته در فوتبال ایران چنین اتفاقاتی بعید نیست و نباید خیلی از آن تعجب کرد.

پرویز برومند دروازه بان اسبق استقلال در مورد این ملاقات، گفت: بازی سختی خواهد بود و نتیجه آن هم غیر قابل پیش بینی است. امیدوارم استقلال در این مسابقه به پیروزی برسد. خط دفاع پرسپولیس کیفیت خوبی دارد و مهاجمان استقلال هم با آمادگی کامل به مصاف حریف می فرایند. همچنین بعید می دانم یک بازی جنجالی را ببینیم.

او درباره حاشیه های انتخاب داور دربی، مطرح نمود: فکر نمی کنم این موضوع برای 2 تیم دردسر ایجاد کند، زیرا ما داوران خوبی داریم که می توانند این مسابقه را سوت بزنند.

برومند در ادامه بیان نمود: دیدگاه افرادی که فکر می نمایند وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال می خواهند استقلال قهرمان جام حذفی گردد را متوجه نمی شوم. به طور مثال وزارت به مهاجم پرسپولیس می گوید توپ را به بیرون بزن؟ این صحبت ها منطقی نیست.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 آبان 1399 بروزرسانی: 10 آبان 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 1192

به "رافت: پرسپولیس برنده شهرآورد می گردد، برومند: دربی 93 جنجالی نخواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رافت: پرسپولیس برنده شهرآورد می گردد، برومند: دربی 93 جنجالی نخواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید