دو خواهر مدل معروف را سارق زد! ، تصاویر

به گزارش مجله نایس پاتوق، ایران آرت: جی جی حدید فاش کرد هنگامی که برای تعطیلات به جزیره میکونوس یونان رفته بودند سارق او و خواهرش بلا را زده است.

دو خواهر مدل معروف را سارق زد! ، تصاویر

ایران آرت: این مدل روز آدینه در اینستاگرام در صفحه عکاسی خود @gisposable که عکس های سفرشان را در آن به اشتراک می گذارد، درباره این حادثه نوشت.

حدید در زیر یکی از عکس هایش نوشت: اینجا میکونوس است، اجازه ندهید اینستا سر شما کلاه بگذارد. سارق ما را زد. هرگز دوباره به اینجا نمی آیم. و به شما هم توصیه نمی کنم اینجا بیایید. پولهایتان را جای دیگری خرج کنید.

اگرچه حدید در خصوص این سرقت جزئیات بیشتری نگفته است، پدرش محمد حدید فاش کرد که این حادثه دخترهایش را شوکه نموده است. محمد حدید در مصاحبه با TMZ شرح داد که دخترهایش در زمان سرقت همراه با محافظانشان بیرون بودند.

او فاش کرد که در این حادثه هیچ کس صدمه ندید اما وسایل شخصی بلا و جی جی را سارقیدند.

این دو مدل برای جشن تولد 34 سالگی خواهر بزرگترشان، آلانا به میکونوس رفته بودند.هزاران نفر از هواداران حدید زیر پست اینستاگرام او درباره این سارقی کامنت نوشتند. درحالی که بسیاری از آنها در کامنت شان با این دختر جوان همدردی نموده بودند، بعضی دیگر از او انتقاد نموده بودند که چرا مردم را از سفر به میکونوس منصرف می نماید.

یکی از آنها نوشت: این تهمت است، خودت جای دیگری برو اما از تاثیر خود برای منصرف کردن مردم از رفتن به آنجا استفاده نکن. شخص دیگری نوشت: از اینکه سارق شما را زده است متاسفم، اما اینکه به مردم می گویی به آنجا نروند چون سارق شما را زده است، احمقانه است.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 18 شهریور 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 266

به "دو خواهر مدل معروف را سارق زد! ، تصاویر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو خواهر مدل معروف را سارق زد! ، تصاویر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید