حمایت از سرمایه گذاری گردشگری در سال رونق فراوری

به گزارش مجله نایس پاتوق، مدیرکل میراث فرهنگی آذربایجان غربی گفت: در سال رونق فراوری، حمایت از سرمایه گذاری گردشگری شتاب بیشتری خواهد داشت.

حمایت از سرمایه گذاری گردشگری در سال رونق فراوری

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی، جلیل جباری با اعلام این خبر گفت: با تصویب اعتبار یاری های فنی و اعتباری به طرحهای در حال اجرای گردشگری به میزان 133 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی فصل جدیدی از حمایت از طرح های گردشگری در استان آذربایجان غربی شکل خواهد گرفت.

او اضافه نمود: با حمایت های استاندار و معاونت امور هماهنگی مالی استانداری مبلغ 133 میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی استانی تحت عنوان اعطای یاری های فنی و اعتباری برای حمایت از سرمایه گذاران حوزه گردشگری مصوب و به اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی ابلاع شده است.

او افزود: این طرح مهم با توجه به تقاضای افزایش سرمایه گذاری در حوزه ایجاد تاسیسات گردشگری، مجتمع های گردشگری و احداث و تبدیل واحدهای بوم گردی موجب تشویق و ترغیب بیشتر سرمایه گذاران این حوزه خواهد شد.

جباری ادامه داد: مبلغ بیست و سه میلیارد ریال از اعتبار مصوب از سوی سازمان برنامه و بودجه استان تخصیص و با همکاری بانک های عامل به صورت بخشی از کارمزد بانکی و طبق شیوه نامه مصوب کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان به سرمایه گذاران پرداخت خواهد شد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 23 شهریور 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 272

به "حمایت از سرمایه گذاری گردشگری در سال رونق فراوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت از سرمایه گذاری گردشگری در سال رونق فراوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید