حجم مصرف اینترنت روزانه در کردستان بیش از 65 درصد افزایش یافت

به گزارش مجله نایس پاتوق، مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت:با فراهم ساختن شرایط لازم، شاهد ارائه اینترنت با کیفیت به مشتریان هستیم که آمار های موجود نشان دهنده میزان رضایت مشتریان از این بستر مخابراتی است.

حجم مصرف اینترنت روزانه در کردستان بیش از 65 درصد افزایش یافت

به گزارش خبرنگار از ،آزاد حکمت مدیر مخابرات منطقه کردستان با بیان اینکه امروزه اینترنت ابعاد زندگی فردی و جمعی انسان ها را تحت تاثیر قرار داده است گفت: با اقدامات صورت گرفته، مشتریان مخابراتی برای انجام امورات و رفع نیاز های ارتباطی و مخابراتی خود با کمترین هزینه از بستر های دیتا بهره می برند.

او با اشاره به اینکه اندازه حجم مصرفی اینترنت روزانه در هفته در حال حاضر به طور چشمگیری افزایش یافته است، اضافه نمود: این رقم در مدت مشابه سال قبل 98.6 ترابایت بوده که رشد 65.5 درصدی این شاخص تلاش همکاران منطقه به منظور ارائه خدمات با کیفیت تر را نشان می دهد.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اعلام اینکه تسهیل گری برای دستیابی مشتریان به محصولات و سرویس های مخابراتی از وظایف مخابرات منطقه است، گفت: برای تحقق این مهم در سال جاری، پروژه های مختلفی با سرمایه گذاری چشمگیری اجرا شده است.

حکمت اضافه نمود: اندازه حجم مصرفی اینترنت روزانه در شرایط فعلی به دلیل استفاده بیشتر مشتریان به ویژه دانشجویان و دانش آموزان از اینترنت برای بهره گیری از آموزش های آنلاین و مجازی، انجام امورات و کار های غیرحضوری و مبتنی بر دیتا افزایش یافته است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با بیان اینکه همسو با دیجیتالی شدن برنامه های زندگی هر چه پیشتر می رویم، نیاز مشتریان به سرویس ها و تکنولوژی های مخابراتی بیشتر می شود گفت: این مجموعه در راستای ارایه به موقع خدمات و سرویس های مخابراتی برنامه های مدون و کارشناسی شده را در دستور کار قرار داده است که همواره برای تحقق آن ها تلاش خواهد کرد.

او اعلام نمود: درحال حاضر 128 هزار و 965 مشترک اینترنت پرسرعت از بستر دیتای مخابرات استفاده می کنند.

ک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 شهریور 1400 بروزرسانی: 23 شهریور 1400 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 1761

به "حجم مصرف اینترنت روزانه در کردستان بیش از 65 درصد افزایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حجم مصرف اینترنت روزانه در کردستان بیش از 65 درصد افزایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید