ثبت نام دانش آموزان در 10 شهر آذربایجان غربی متوقف شد

به گزارش مجله نایس پاتوق، مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: ثبت نام دانش آموزان در 10 شهر در این استان به علت محدودیت های کرونا در هفته جاری متوقف شده است.

ثبت نام دانش آموزان در 10 شهر آذربایجان غربی متوقف شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، ابراهیم محمدی روز یکشنبه 15 تیر افزود: با توجه به تصمیم اتخاذ شده در خصوص محدویت های کرونایی، تمامی مدارس در شهرهای ارومیه، اشنویه، بوکان، پیرانشهر، تکاب، خوی، سردشت، سلماس، مهاباد و میاندوآب در هفته جاری تعطیل اعلام می شود.

وی گفت: ثبت نام دانش آموزان از هفته بعد انجام و تنها امتحانات نهایی پایه دوازدهم که به صورت کشوری برگزار می شود، طبق برنامه قبلی و در موعد مقرر با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار خواهدشد.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی درباره ادامه فرایند نام نویسی در سایر شهرها با رعایت پروتکل های بهداشتی گفت: در صورت تمدید ثبت نام در شهریور، اطلاع رسانی لازم انجام خواهد پذیرفت.

آذربایجان غربی دارای بیش از سه میلیون نفر جمعیت می باشد که از این تعداد 607 هزار نفر دانش آموز و نوآموز هستند؛ با شیوع بیماری ویروسی کرونا در اسفند ماه سال 1398 مدارس سراسر کشور تعطیل شد و قرنطینه خانگی دانش آموزان در کنار سایر اقشار جامعه برای پیشگیری از شیوع اعمال شد.

ثبت نام اینترنتی و حضوری دانش آموزان استان آذربایجان غربی از ابتدای خرداد ماه آغاز شده است و تا شهریور تداوم دارد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 1069

به "ثبت نام دانش آموزان در 10 شهر آذربایجان غربی متوقف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام دانش آموزان در 10 شهر آذربایجان غربی متوقف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید