تهیه کننده استریت فایتر 2 امیدوار است که Assassins Creed Shadows ایده گنجی او را تایید کند

به گزارش مجله نایس پاتوق، یوشیکی اوکاموتو (Yoshiki Okamoto)، طراح حرفه ای صنعت بازی، اخیرا بیان نموده که امیدوار است بازی Assassins Creed Shadows پیروز گردد تا به اثری که او در گذشته فراوری نموده است، اعتبار بیشتری بدهد.

تهیه کننده استریت فایتر 2 امیدوار است که Assassins Creed Shadows ایده گنجی او را تایید کند

اوکاموتو که نزدیک به دو دهه برای کپ کام (Capcom) کار کرد و آثازی مانند استریت فایتر 2 (Street Fighter II) و فاینال فایت (Final Fight) را فراوری نموده است، در کانال یوتیوب خود گفت که جدیدترین بازی یوبی سافت (Ubisoft) او را به یاد یکی دیگر از ساخته های او یعنی Genji: Dawn of the Samurai می اندازد. وقتی اوکاموتو کپ کام را ترک کرد، استودیوی گیم ریپابلیک (Game Republic) را تاسیس کرد و اولین بازی آن گنجی بود. داستان این بازی در ژاپن باستان اتفاق می افتد و دارای دو قهرمان است: یک شخصیت سریع و چابک به نام یوشیتسونه (Yoshitsune) و یک شخصیت کند و قدرتمند به نام بنکی (Benkei).

طبق گفته اوکاموتو، Assassins Creed Shadows با توجه به فضای باستانی ژاپن و استفاده از دو قهرمان قابل بازی یعنی یک نینجای سریع و یک سامورایی قدرتمند، او را به یاد گنجی می اندازد. اوکاموتو در ویدیوی خود گفت که وقتی تریلر Shadows را دیده،دوران حضورش در Game Republic که روی گنجی کار می کرد را به خاطر آورده است.

او شرح داد که آن ها قصد داشتند که یک بازی با یک قهرمان سریع و یک قهرمان قدرتمند بسازند، اما تیم سازنده توانایی اجرای آن به شکلی مناسب را نداشته است. با این حال او گفته که امیدوار است که یوبی سافت بتواند رویایی که نتوانسته به آن برسد را برآورده کند و به شوخی بیان نموده که اگر Shadows فروش خوبی را تجربه کند، تفاوت توانایی بین یوبی سافت و او ثابت خواهد شد.

با این حال، او بعلاوه اظهار داشت که اگر بازی خوب بفروشد، کمی احساس رضایت می نماید، زیرا این ثابت می نماید که ایده پشت جنجی ایده خوبی بوده است، حتی اگر نتیجه نهایی به خوبی آن چیزی که به آن امیدوار بوده نباشد. اوکاموتو در نهایت گفت که هیچ کس نمی خواهد به کار هایی که انجام داده نگاه کند و تصدیق کند که یک شکست کامل بوده است، بنابراین او امیدوار است که Shadows به او این اطمینان را بدهد که اگرچه او و تیمش به مقدار کافی خوب نبودند که گنجی را ارائه دهند اما سعی در انجام آن حداقل کار درستی بوده است.

بازی Assassins Creed Shadows در تاریخ 15 نوامبر (25 آبان) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه های شخصی منتشر می گردد.

منبع: VGC

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 16 تیر 1403 بروزرسانی: 16 تیر 1403 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 2282

به "تهیه کننده استریت فایتر 2 امیدوار است که Assassins Creed Shadows ایده گنجی او را تایید کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهیه کننده استریت فایتر 2 امیدوار است که Assassins Creed Shadows ایده گنجی او را تایید کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید