ببینید؛ حالت تازه مورتال کامبت 1 یک بردگیم نقش آفرینی است

به گزارش مجله نایس پاتوق، اطلاعات منتشر شده از حالت نو Invasion بازی مورتال کامبت 1 نشان می دهد که این حالت تجربه ای مانند یک بازی نقش آفرینی رومیزی را ارائه می دهد.

ببینید؛ حالت تازه مورتال کامبت 1 یک بردگیم نقش آفرینی است

استودیوی ندررلم (NetherRealm) اخیرا در مراسم گیمزکام 2023 تریلر نوی از نوترین نسخه سری مبارزه ای محبوب خود منتشر نموده که در آن دو شخصیت مورد علاقه هواداران را برای بازی تایید نموده است. علاوه بر این، تریلر نو بعلاوه نگاهی به شخصیت های همراه نو نیز دارد و به هواداران نگاهی نو به لیست کامل مبارزان موجود در آن می دهد. اکنون جزئیات بیشتری در خصوص حالت Invasion فاش شده است و به نظر می رسد که مورتال کامبت 1 محتوای تک نفره جالب و تازه ای را ارائه خواهد داد.

در حالت Invasion، بازیکنان نقشه ای شبیه به یک بازی رومیزی را کاوش خواهند کرد که ظاهرا با موضوع مکان های موجود در دنیای مورتال کامبت 1 طراحی شده است. کاربران می توانند با گروهی از شخصیت ها را در یک نوع ماجراجویی شرکت نمایند که به آن ها اجازه می دهد تا آن ها را برای مبارزات مختلف ارتقا داده و به آیتم های نو مجهز نمایند. از طرفی نقشه های این حالت خطی به نظر می رسند.

حالت Invasion دارای تعداد زیادی موارد برای بازگشایی خواهد بود و بازیکنان در حین بازی، از واحد پول درون بازی و کانسپت آرت گرفته تا آیتم های تزئینی را بدست خواهند آورد. علاوه بر این، بازیکنان می توانند در حین آنالیز هر نقشه در این حالت، مینی گیم های مختلفی نظیر Towers یا Test Your Might را تجربه نمایند. استودیوی ندررلم بعلاوه تایید نموده است که به به روزرسانی این حالت مدت ها پس از عرضه بازی ادامه خواهد داد، بنابراین به نظر می رسد که مورتال کامبت 1 علاوه بر حالت داستانی، دارای محتوای تک نفره متنوعی نیز خواهد بود تا هواداران را حسابی مشغول نگه دارد.

حالت Invasion در اوایل ماه آگوست فاش شد و در آن موقع بیان شد که تغییرات فصلی در آن وجود دارد. به طور کلی، به نظر می رسد که این حالت جایگزین Krypt در نسخه قبل خواهد شد که به طور مشابه به بازیکنان اجازه می داد تا آیتم هایی را بدست آورند. لازم به ذکر است در حالی که حالت چند نفره آنلاین بخش اصلی ژانر مبارزه ای است، آثار نو همچنان محتوای تک نفره بیشتری را در دسترس قرار می دهند. به عنوان مثال، استریت فایتر 6 حالت تور جهانی را در زمان عرضه ارائه کرد که به بازیکنان اجازه می داد تا در دنیایی سه بعدی در فعالیت های مختلف شرکت نمایند.

بازی مورتال کامبت 1 در تاریخ 19 سپتامبر (28 شهریور) امسال برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری، نینتندو سوییچ و رایانه های شخصی عرضه می گردد. در ادامه می توانید ویدیوی منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Playstation.Blog

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 5 شهریور 1402 بروزرسانی: 5 شهریور 1402 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 2252

به "ببینید؛ حالت تازه مورتال کامبت 1 یک بردگیم نقش آفرینی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ حالت تازه مورتال کامبت 1 یک بردگیم نقش آفرینی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید