تلویزیون وان پلاس از پنل 55 اینچی QLED بهره می برد

به گزارش مجله نایس پاتوق، وان پلاس همچنان به انتشار اطلاعات مربوط به تلویزیون خود ادامه می دهد. بعد از اینکه معین شد این تلویزیون در ماه سپتامبر معرفی می گردد و نام آن وان پلاس TV خواهد بود، حالا شعبه هند وان پلاس توییت تازه ای در خصوص این تلویزیون منتشر نموده است. بر اساس این توییت، تلویزیون مذکور از پنل 55 اینچی QLED بهره می برد.

تلویزیون وان پلاس از پنل 55 اینچی QLED بهره می برد

در گزارش های قبلی آمده بود که وان پلاس مدل های مجهز به پنل های 43 تا 75 اینچی را معرفی خواهد نمود. انتشار این توییت لزوما گزارش مذکور را تکذیب نمی نماید ولی حداقل بر اساس آن می توانیم بگوییم که مدل 55 اینچی در بازار هند عرضه خواهد شد. گفته می گردد مدل 75 اینچی در بازار آمریکا و چین عرضه می گردد.

سامسونگ برای پنل های LED کوانتوم دات از اصطلاح QLED استفاده می نماید که هیچ شباهتی به پنل های اولد ندارد. پنل های QLED برخلاف تکنولوژی اولد که هرکدام از پیکسل ها به تنهایی نور منتشر می نمایند، وابسته به نور پس زمینه LED است و به همین خاطر کیفیت تصویر چنین نمایشگرهایی تا حد زیادی به همین نور پس زمینه بستگی دارد.

تا حالا اطلاعات کلی در خصوص تلویزیون وان پلاس منتشر شده و مانند تلویزیون های دیگر شرکت ها، تا زمانی که روانه بازار نگردد، نمی توانیم با اطمینان زیاد در خصوص کیفیت آن اظهارنظر کنیم. در نهایت با توجه به سابقه این شرکت، مطمئنا با تلویزیون های باکیفیت و همراه با قیمت مناسب روبرو خواهیم شد.

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 31 شهریور 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 291

به "تلویزیون وان پلاس از پنل 55 اینچی QLED بهره می برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تلویزیون وان پلاس از پنل 55 اینچی QLED بهره می برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید