تبدیل حوزه مدیریت شهری به جولانگاه استارت آپها

به گزارش مجله نایس پاتوق، به گزارش خبرنگاران، دکتر علی وحدت در رویداد ارائه نیازهای فناورانه و نوآورانه شهرداری تهران در حوزه مدیریت پسماند شهری که امروز در تالار ایوان شمس برگزار گردید، گفت: همه ما این روزها مفهوم اکوسیستم نوآوری را می شنویم، فلسفه این استعاره دنیای کسب و کارهای نوآورانه را به طبیعت تشبیه می نماید، ما فضای نوآوری را به اکوسیستم طبیعی تشبیه می کنیم تا نشان دهیم رونق نوآوری مستلزم تعامل بازیگران عرصه نوآوری است.

تبدیل حوزه مدیریت شهری به جولانگاه استارت آپها

وی با بیان اینکه در دنیای کسب و کار بازیگران متعددی حضور دارند، گفت: شکوفایی اکوسیستم نوآوری مستلزم نقش آفرینی فعال همه بازیگران این اکوسیستم است.

وحدت در مورد مدیریت شهری گفت: عرصه مدیریت شهری مملو از فرصت های نوآوری است که این روزها به یکی از مهمترین جولانگاه های استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان تبدیل شده است.

به گفته وی، خلاقیت و نوآوری می تواند جان تازه ای در کالبد شهر ما بدمد و تهران هم از این قاعده مستثنی نیست.

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی تاکید نمود: استارت آپ ها در حوزه های مختلف شهری از حمل و نقل تا محیط زیست و سلامت از راه می رسند و نشان می دهند که می توان مساله های مزمن این شهر را خلاقانه، ارزان و با مشارکت مردم حل کرد.

وی تاکید نمود: هدف اصلی ما ایجاد زنجیره ای از استارت آپ ها و شرکت دانش های بنیان حول شهرداری تهران و سازمان های تابعه آن است تا بتوانیم به تحقق شعار سال با عنوان رونق فراوری یاری کنیم.

وحدت تاکید نمود: مدیریت هوشمندانه پسماندهای شهری تنها چالش شهر ما نیست. از این رو درصدد آمدیم تا با همکاری شهرداری تهران نشست های دیگری را در زمینه های مختلف برگزار کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 تیر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 192

به "تبدیل حوزه مدیریت شهری به جولانگاه استارت آپها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبدیل حوزه مدیریت شهری به جولانگاه استارت آپها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید