بیوگرافی نانسی عجرم خواننده پاپ لبنانی و داور عرب آیدل

به گزارش مجله نایس پاتوق، نانسی عجرم خواننده زن لبنانی و نخستین سفیر زن خاورمیانه و شمال آفریقا با شهرت جهانی است. دین نانسی عجرم مسیحی است. او با دندانپزشک خود دکتر فادی الهاشم ازدواج نموده و 3 دختر دارد.

بیوگرافی نانسی عجرم خواننده پاپ لبنانی و داور عرب آیدل

سرویس اخبار - نانسی عجرم خواننده مشهور موسیقی پاپ عرب زبان است. همچنین او یکی از داوران مسابقه پرطرفدار عرب آیدل است. در این مطلب درباره دوران کودکی، زندگی هنری، فعالیت های خیرخواهانه، مذهب و زندگی خصوصی این خواننده لبنانی خواهید خواند. با بیوگرافی نانسی عجرم همراه ما باشید.

در این مطلب می خوانید:

  • شروع کار خوانندگی نانسی و آلبوم های او
  • دین نانسی عجرم چیست؟
  • دوران کودکی و نوجوانی
  • همسر و فرزندان نانسی عجرم
  • جوایز بین المللی نانسی
  • فعالیت های بشردوستانه
  • ثروت نانسی عجرم

شروع کار خوانندگی نانسی و آلبوم های او

نانسی اگرام یا نانسی نبیل عجرم که در میان مردم به نام نانسی شناخته می گردد، خواننده فولکور پاپ است. نانسی در 16 می سال 1983 در اشرفیه لبنان و در یک خوانواده کاتولیک متولد شد. استعداد و توانایی این خواننده جوان از همان سنین کودکی و زمانی که در سن 8 سالگی در مسابقات خوانندگی بچه ها در شبکه ملی لبنان شرکت کرد، آشکار شد. در 12 سالگی در مسابقه تلویزیونی Noujoum Al-Moustakbal یا خبرنگاران آینده لبنان مدال طلا گرفت و به دنبال آن اولین آلبوم استودیویی خود را با حمایت پدرش منتشر کرد. دو آلبوم نخست نانسی پیروزیت نسبی کسب کرد، اما او با آلبوم سوم خود با نام یا سلام در سال 2001 در دنیای عرب به شهرت رسید. سال بعد آلبوم پرفروش اه و نص را روانه بازار کرد. در سال 2008 با انتشار آلبوم بتفکر فی ایه توانایی و استعداد آواز خوانی خود را به طرز عجیبی به نمایش گذاشت و پیروز شد اولین جایزه دنیای خود را به عنوان پرفروش ترین خواننده خاورمیانه کسب کند. نانسی تا به امروز دو آلبوم کودک خط خطی های ناخوانا (2007) و سوپر نانسی (2012)، چندین آلبوم استودیویی و چند تک آهنگ پیروز دیگر نیز منتشر نموده است.

آخرین آلبوم او حست می کنم در سال 2017 (اردیبهشت 96) منتشر شده است.

اگرچه نانسی به عنوان یک خواننده زن توانسته تا به امروز وجهه مثبتی از خود نشان دهد اما، همیشه در دنیای عرب با انتقادهای زیادی روبرو بوده است. نانسی نمونه ای عالی از یک زن خیرخواه و پیروز است که توانسته با تفکر آزادی خواه و صدای لطیف خود در دل مردم جا باز کند.

دین نانسی عجرم چیست؟

دین نانسی عجرم مسیحیت است. او از ابتدا در خانواده ای مسیحی متولد شده است.

دوران کودکی و نوجوانی

نانسی عجرم در 16 می سال 1983 در اشرفیه لبنان متولد شد. پدرش نبیل عجرم و مادرش ریموندا عون هستند. او یک خواهر بازیگر به نام نادینه نریمان عجرم و یک برادر خواننده به نام نبیل عجرم دارد.

نانسی خوانندگی را از سن 8 سالگی و در مسابقه خوانندگی بچه ها که از شبکه ملی لبنان پخش می شد شروع کرد. در سال 1995 و در سن 12 سالگی، برنده مسابقه خبرنگاران آینده شد و مدال طلا گرفت. در سن 15 سالگی اولین آلبوم استودیویی خود را با نام محتجالک منتشر کرد.

همسر و فرزندان نانسی عجرم

در سپتامبر سال 2008 نانسی با دکتر فادی الهاشم دندانپزشک خود که دو سال به مطب او رفت و آمد داشت ازدواج کرد.

آن ها تا کنون صاحب سه فرزند دختر شده اند. سال 2009 دختر اولشان به نام میلا، سال 2011 دختر دوم به نام ایلا و سال 2019 سومین دختر آن ها لیا متولد شد. نانسی آهنگ خدایا میلا رو عظیم کن را برای تولد دختر اولش خوانده است. در نظرسنجی مجله عربی روتانا، نانسی عجرم بعنوان زیباترین مادر سال 2009 انتخاب گشت.

همچنین بخوانید: بیوگرافی هیفا وهبی خواننده لبنانی + عکس

جوایز بین المللی نانسی

  • در سال های 2003، 2005 و 2007 نانسی جایزه صدف طلایی را به عنوان بهترین خواننده زن لبنانی از آن خود نمود.
  • در سال 2004 برنده مسابقات موسیقی عربی شد و جایزه بهترین خواننده زن سال را دریافت کرد.
  • در سال 2005، نام نانسی عجرم به عنوان یکی از تاثیرگزارترین و بانفوذترین شخصیت های خاورمیانه در هفته نامه نیوزویک کویت منتشر شد.
  • در سال 2008 با انتشار آلبوم بتفکر فی ایهپیروز به دریافت جایزه موسیقی دنیای WMA برای پرفروش ترین آلبوم سال خاورمیانه شد.
  • در سال 2009 توسط سازمان یونیسف به عنوان نخستین سفیر زن خاورمیانه و شمال آفریقا انتخاب شد.
  • در سال 2010 جایزه سفیر دنیای یا WTA را به عنوان بهترین خواننده زن سال دنیا به دست آورد.
  • در سال 2012 جایزه OTV را به عنوان بهترین هنرمند زن سال دریافت کرد.

فعالیت های بشردوستانه

نانسی کنسرت های زیادی را به نفع خیریه برگزار می کند. همچنین همیشه در فعالیت های نیکوکارانه و بشردوستانه شرکت دارد. او در سال 2006 موسسه ای را با نام سازمان خیریه نانسی عجرم در بیروت راه اندازی نمود که برای افراد فقیر تسهیلات ویژه ای فراهم می کند.

ثروت نانسی عجرم

نانسی عجرم یکی از ثروتمندترین و پیروز ترین خبرنگاران های موسیقی دنیا عرب است. ثروت شخصی او بیش از 16 میلیون دلار تخمین زده شده است.

نظر شما نسبت به نانسی عجرم و آهنگ های او چیست؟ آیا سبک خوانندگی او را می پسندید؟ نظرات و ددیدگاههای خود را برای ما بنویسید. شما می توانید بیوگرافی شکیرا خواننده زن کلمبیایی را نیز در خبرنگاران بخوانید.

منبع: setare.com
انتشار: 12 آذر 1399 بروزرسانی: 12 آذر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 1261

به "بیوگرافی نانسی عجرم خواننده پاپ لبنانی و داور عرب آیدل" امتیاز دهید

3 کاربر به "بیوگرافی نانسی عجرم خواننده پاپ لبنانی و داور عرب آیدل" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیوگرافی نانسی عجرم خواننده پاپ لبنانی و داور عرب آیدل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید