برگزاری مسابقه کتابخوانی در جنوب غرب تهران

به گزارش مجله نایس پاتوق، رابعه تیموری ـ خبرنگار: معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه17 برای شهروندان مسابقه کتابخوانی برگزار می کند.

برگزاری مسابقه کتابخوانی در جنوب غرب تهران

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه17 با اعلام این خبر گفت: این مسابقه همزمان با هفته کتابخوانی و برای ترویج فرهنگ مطالعه برای شهروندان منطقه برگزار می شود و جوایز نقدی به ارزش3، 5 و10میلیون ریال برای برگزیدگان اول تا سوم مسابقه در نظر گرفته شده است.

به گفته بابک حقیقی راد کتاب هنر رزم اثر سون جو نویسنده اهل جمهوری خلق چین به عنوان منبع مسابقه تعیین شده و پرسش های آزمون به صورت چهارگزینه ای طراحی شده است.

او درباره دلیل انتخاب این اثر می گوید: هنر رزم شرح خاطرات و تجربیات یکی از فرماندهان جنگی جمهوری خلق چین به نام سون جو است. از نگاه سون جو در فرهنگ هر ملت، شیوه رزم نمایانگر نوع نگرش آن مردم به دشواری ها است و در قالب بیان خاطرات و تاکتیک های جنگی، راه حل هایی برای پیروزی بر مسائل تجاری دنیای امروز بیان می کند.

حقیقی راد می افزاید: علاقه مندان تا 20آبان فرصت دارند برای ثبت نام در ساعات اداری با شماره 96042582 تماس بگیرند. آزمون به صورت حضوری برگزار می شود و مکان و روز برگزاری مسابقه به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.

برگزیدگان این مسابقه در همایش همکاران اهل قلم که در هفته کتاب و کتابخوانی با حضور اهالی قلم، نویسندگان و فعالان حوزه کتاب برگزارمی شود، تجلیل می شوند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 575

به "برگزاری مسابقه کتابخوانی در جنوب غرب تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری مسابقه کتابخوانی در جنوب غرب تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید