برگزاری مراسم اولین سالگرد اعمال قرنطینه در شهر ووهان چین

به گزارش مجله نایس پاتوق، ساکنان شهر ووهان در چین در مراسم اولین سالگرد اعمال قرنطینه برای کنترل شیوع ویروس کرونا شرکت نموده اند.

برگزاری مراسم اولین سالگرد اعمال قرنطینه در شهر ووهان چین

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش ایسنا، گفته می گردد این قرنطینه که برای بیش از دو ماه اعمال شد، باعث جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا در میان ساکنان منطقه شد.

به دنبال اعمال محدودیت های شدید برای ساکنان ووهان، بسیاری از مردم در سراسر جهان از حجم این محدودیت ها ابراز شگفتی کردند اما با گذشت چندین هفته ، بیشتر نقاط جهان نیز محدودیت های مشابهی برای جلوگیری از شیوع ویروس و مرگ و میر ناشی از بیماری کووید-19 اعمال کردند.

با گذشت یک سال از این محدودیت ها، زندگی در ووهان این روزها به حالت عادی برگشته اما شرایط در بسیاری از نقاط دیگر جهان وخیم است.

جاده های ووهان شلوغ و حمل و نقل عمومی شاهد مردمی است که برای کار و زندگی از آن استفاده می نمایند. فروشگاه ها، کافه ها و رستوران ها فعالیت عادی خود را از سر گرفته اند.

هنوز نمی توان به دقت در منشا ویروس کرونا نظر داد اما گروهی از متخصصان سازمان جهانی بهداشت هم اکنون در ووهان به سر می برد تا در این مورد تحقیق کند. این گروه هم اکنون در قرنطینه به سر می برد و پس از خاتمه این دوره تحقیقات خود را شروع خواهد نمود.

به گزارش شبکه خبری بی بی سی، ووهان در استان هوبی چین به عنوان مرکز شیوع و انتشار ویروس کرونا معرفی می گردد هرچند هنوز اطلاعات قطعی در این زمینه حاصل نشده است.

منبع: عصر ایران
انتشار: 29 فروردین 1400 بروزرسانی: 29 فروردین 1400 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 1531

به "برگزاری مراسم اولین سالگرد اعمال قرنطینه در شهر ووهان چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری مراسم اولین سالگرد اعمال قرنطینه در شهر ووهان چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید