برگزاری شب های صنایع دستی در محوطه باز

به گزارش مجله نایس پاتوق، موسسه فرهنگی هنری صبا، در رویداد شب های صنایع دستی به مدت چهار شب به نمایش، فروش محصولات و کارگاه فراوری و خلق آثار صنایع دستی می پردازد.

برگزاری شب های صنایع دستی در محوطه باز

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی، هنری، پژوهشی صبا، شب های صنایع دستی که با همکاری شرکت آرانیک برگزار می گردد، عنوان رویدادی است که همزمان با روز جهانی صنایع دستی و شروع هفته صنایع دستی، به مدت چهار شب از 20 تا 26 خرداد با حضور هنرمندان، تولیدکنندگان و استادان صنایع دستی ایرانی در رشته های مختلف و همراه با برنامه هایی چون اجرای زنده شعرخوانی و موسیقی ایرانی توسط اساتید و کارگاه آموزشی برای بچه ها شکل خواهد گرفت.

در شب های صنایع دستی، محوطه باز مجموعه صبا میزبان کارگاه های هنرمندان رشته های چوب و فلز، زیورآلات، شیشه گری، سفالگری، چاپ قلمکار اصفهان، آموزش هنرمندان با چرخ سفال و... خواهد بود. آثار و محصولات این کارگاه ها همچنین در این چندشب عرضه و به فروش می رسد.

در بخش شعرخوانی و موسیقی نیز هر شب، یکی از استادان رشته های موسیقی سنتی و ایرانی با انواع سازها از جمله تار، سه تار، تنبک، سنتور، روحوضی خوانی برای حاضران اجرا خواهند داشت.

به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی، این کارگاه ها در محوطه باز برگزار خواهند شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 1032

به "برگزاری شب های صنایع دستی در محوطه باز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری شب های صنایع دستی در محوطه باز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید